1

Temat: tryb na materiały biurowe

Mam pytanie czy jeśli zrobiłam postępowanie na materiały biurowe w trybie zapytania o cenę, a teraz musze przeprowadzić jeszcze jedno postępowanie w tym trybie, bo się okazało, że w SIWZ nie ujeto danego typu tonera do ksero i zabrakło druków akcydensowych, które stanowią także materiały biurowe. Więc mam konkretne pytanie czy jeśli w poprzednim przetargu określiłam termin na dostawę produktów (gdyż były to dostawy sukcesywne na zapotzrebowanie w danym czasie) na 3 dni od złożenia cząstkowego zapotrzebowania to czy mogę w tym nowo ogłoszonym przetargu zmienić ten warunek na 24 godziny, albo 1 dzień? Czy jest dopuszczalne czy niekoniecznie, gdyż zależyt mi na czasie, bo kserokopiarka nie może 3 dni stać nieużyteczna bez tonera.

2

Odp: tryb na materiały biurowe

A unieważniłaś tamto postępowanie? Jeżeli tak, to w nowym możesz wszystko zmienić. To będzie NOWE postępowanie.

3

Odp: tryb na materiały biurowe

Nie poprzednie postępowanie zostało rozstrzydnięte i podpisane umowy. Chodzi teraz o nowe postępowanie, gdyż podczas sporządzania planu zamówień publicznych stwierdziłam, ze do materiałów biuriwych zaliczaja się też druki akcydensowe i tonery do ksero. W zamówieniach pracuję od 3 miesięcy i wzorowałam sie koleżanką która te produkty kupowała z art. 4 pkt. 8, więc stwierdziałam, ze jest to dzielenie zamówiena, a że poprzednie postępowanie przeprowadzałam w grudniu teraz musze zrobić nowe zapytanie o cenę tylko nie wiem czy mogę zmienić ten termin realizacji z 3 dni na 1 dzień:( skoro wcześniej były 3 dni na realizację

4

Odp: tryb na materiały biurowe

Nowe postępowanie jest odrębnym postepowaniem. Możesz w nim zmieniać wyszystko - terminy, warunki, płatności, itp. ......... Skoro nowe..........to.....nowe smile

5

Odp: tryb na materiały biurowe

To tak zrobię:) Dziękuję:)

6

Odp: tryb na materiały biurowe

A proszę smile