Temat: Zapytanie związanie z wykazem robót budowlanych
Witam,
Mam kontrolę zamówienia (przetarg nieograniczony na roboty budowlane, poniżej progów UE) z zeszłego miesiąca, w jednym z pytań brzmi:
"Opis dotyczący wymaganego załącznika - wykazu robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (pkt. VI.A Inne dokumenty pkt.3) - jest niezgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Proszę o wyjaśnienie"
No i mam problem, bo zapis w SIWZ - pkt. VI.A Inne dokumenty pkt.3 brzmiał:
"Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na roboty podobne do przedmiotu zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenim dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg wzoru zał. druku)"
Jak to wyjaśnić organowi kontrolującemu??