Temat: Opłacona polisa.
Witam.
Mam taki o to problem. Otwarcie dnia 09.09.2010 r.. Zamawiający wymagał dołaczenia do oferty zgodnie z rozporządzeniem :
- Opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejsza niż .............złł
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż ....... .
Wykonawca do oferty dołączył umowę ubezpieczenia z PZU od odpowiedzialności cywilnej zawartą dnia 03.09.2010 r. Okres ubezpieczenia 04-09.2010 - 03.09.2011 r.
Sposób płatności -przelew.
Płatne w 2 ratach.
1 rata do dnia 10.09.2010 r.
2 rata do dnia 03.03.2011 r.
Czy jest to do przyjęcia?