Temat: Wykaz wykonanych usług
W postępowaniu przetargowym wymagany był Wykaz (dwóch) usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (wszczęcie postępowania - 08.09.2010r.). Jak postąpić w przypadku, kiedy do oferty załączono następujące Wykazy usług:
1 oferta: a). od I.2009 - w trakcie trwania umowy
b). VI.2008 - w trakcie trwania umowy
c). VIII.2006 - w trakcie trwania umowy
2 oferta: a). 03.06.2009 - 02.06.2011
b). 01.02.2009 - 31.01.2010
Celowo nie odnoszę się do wartości umów, bo interesuje mnie Wasza opinia w zakresie dat przedstawionych w Wykazie usług. Moim zdaniem dokumenty (poza usługą b w ofercie 2) nie zostały wykonane przed "wszczęciem postępowania" . Uważam, że należy wezwać wykonawców do uzupełnienia dokumentów. Czy Waszym zdaniem mój tok myślenia jest poprawny? Dodam, że do Wykazu załączono referencje, które potwierdzają, że usługi "są wykonywane należycie".