Temat: Ryczałt czy kosztorysowe?
Witam. mamy problem z ustaleniem przyjętej przez wcześniejszego zamawiającego formy rozliczenia z wykonawcą,
A mianowicie:
w SIWZ mamy zapis:
1. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczna cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług).
a w umowie:
1. Wynagrodzenie odpowiada zakresowi robót przedstawionemu w przedmiarze robót, który był zamieszczony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zawiera wszelkie koszty, w tym: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne koszty wynikające z niniejszej umowy.
2. wynagrodzenie wykonawcy rozliczane będzie w oparciu o protokół odbioru końcowego, rozliczane wg cen podanych w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty
w załączeniu do oferty był oczywiście wymagany kosztorys.
Wiecie jakie to rozliczenie- Ryczałtowe czy raczej kosztorysowe?