1

Temat: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

WITAM MAM PYTANKO?

OGŁOSIŁAM PRZETARG NA USŁUGI SZKOLENIOWE>

TERMIN SKŁADANIA OFERT JESZCZE NIE MINĄŁ>
WYKONAWCA PRZYSŁAŁ MI FAX ZE CHCE WIEDZIEŃ JAKA JEST KWOTA W BUDŻECIE NA REALIZACJE TEGO ZADANIA ZGODNIE Z USTAWĄ O DOSTĘPIE DO INFORMACJI PUBLICZNEJ>
ORAZ CHCE PROTOKÓŁ ZP_@ CZY MOGE MU TO PRZESŁAĆ?

2

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

zerknij do ustawy o dostępie do inf publicznej, znajdź art. i odpisz mu, że dostanie informację w tym terminie
Część ogólną (ZP-1) możesz mu przesłać od razu, bez uzupełnionej części dot. szacunkowej kwoty. Chyba, że chce z ustawy o dostępie, wtedy masz termin (z tego co pamiętam 30 dni, ale mogę się mylić smile

3

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

art. 13 - masz 14 dni. Jednak ze względu na prawidłowość postępowania przetargowego możesz mu ją udostępnić w terminie z ust. 2 - nie później niż 2 miesiące smile

4

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

Zp1? A co z nowym rozporzadzeniem z dnia 26 paxdziernika 2010 r. Określa on nowy wzór protokołu?

5

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

ale z tego co wiem, nie wszedł on jeszcze w życie

6

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

wg mnie wszedł 24 października 14 dni na od dnia ogłoszenia- czeli powinno byc,że tak, ale też nie jestem pewna

7

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

14 dni to vacatio legis, to czas między ogłoszeniem (w tym przypadku DzU), a początkiem obowiązywania.

8

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

to obowiązuje tak czy nie?- odpowiedz po chłopsku;)

9

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

nie obowiązuje

10

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

Tak jest

NIE obowiązuje jeszcze

11 (edytowany przez Marcel 2010-11-24 11:08:54)

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

"Uprzejmie informujemy, że w dniu 26 października 2010 r. Prezes Rady Ministrów podpisał rozporządzenie w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Rozporządzenie z dnia 26 października 2010 r. zastąpi rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r.  w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 188, poz. 1154).
O numerze i pozycji Dziennika Ustaw, w którym zostanie opublikowane ww. rozporządzenie poinformujemy, gdy informacja ta będzie znana.
Rozporządzenie wejdzie w życie po upływie14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw.
Na stronie internetowej pod poniższym linkiem udostępniamy Państwu skan rozporządzenia podpisanego przez Prezesa Rady Ministrów w formacie pliku pdf.
Jednocześnie ? do zastosowania po wejście w życie rozporządzenia ? zostały zamieszczone wzory protokołów w formie pliku edytowalnego doc.
Rozporządzenie z dnia 26 października 2010 r. Prezesa Rady Ministrów w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w wersji PDF oraz w wersji DOC
data utworzenia: 2010-10-28 11:11:00     dokument utworzony przez: Katarzyna Jarosz
data pierwszej publikacji: 2010-10-28 10:41:16     dokument opublikowany przez: Katarzyna Jarosz
data modyfikacji: 2010-10-28 11:12:49     dokument zmodyfikowany przez: Katarzyna Jarosz
ilość odwiedzin: 17081  "

12

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

amsala napisał/a:

1)  Część ogólną (ZP-1) możesz mu przesłać od razu,   2) bez uzupełnionej części dot. szacunkowej kwoty.

1) albo ZP-2
2) W tej fazie kwota powinna być już wpisana, to jedna z pierwszych rzeczy do wypełnienia. Jednocześnie nie widzę istotnych przeciwwskazań.

13

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

justynka2252 napisał/a:

WITAM MAM PYTANKO?

OGŁOSIŁAM PRZETARG NA USŁUGI SZKOLENIOWE>

TERMIN SKŁADANIA OFERT JESZCZE NIE MINĄŁ>
WYKONAWCA PRZYSŁAŁ MI FAX ZE CHCE WIEDZIEŃ JAKA JEST KWOTA W BUDŻECIE NA REALIZACJE TEGO ZADANIA ZGODNIE Z USTAWĄ O DOSTĘPIE DO INFORMACJI PUBLICZNEJ>
ORAZ CHCE PROTOKÓŁ ZP_@ CZY MOGE MU TO PRZESŁAĆ?

Część ogólną można przesłać - gdzie jest szacunkowa wartość zamówienia. I tylko to.

14

Odp: CO MAM Z TYM ZROBIĆ?

nie ukazało się w dzienniku ustaw, nie obowiązuje
Część ogólna

1.   
Zamawiający

Pełna nazwa zamawiającego:
......................................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres:
ul. ........................................................................
.... - ......  .............................................................

REGON:     ..................................                       NIP:            .................................
Telefon        ..................................                    faks        ..................................
e-mail:          ...................@........................

2.
   
Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Wartość zamówienia/umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów* ustalona została na kwotę .......................................... zł, co stanowi równowartość ............................... euro(można wypełnić po otwarciu ofert).
Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ......- ... - ... na podstawie ..................................................................................................................................................................................................................................
Osoba / osoby* dokonująca ustalenia wartości zamówienia: .................................................. ...........................................................................................................................................

obowiązuje od 27 listopada chyba 2007
Czyli szacunek możesz wpisać po otwarciu ofert cool