Here I am!
Napisałam w protokole z negocjacji, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany za kwotę zgodną z aktualna taryfą dystrybucji energii elektrycznej dla OSD. Taryfa ta uwzględnia:
a) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (DzU z 2006 r. nr 89, poz. 625 ze zm.), zwanej dalej ?ustawą?,
b) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (DzU z 2007 r. nr 128, poz. 895 ze zm.), zwanego dalej ?rozporządzeniem taryfowym?.
c) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (DzU z 2007 r. nr 93, poz. 623 ze zm.), zwanego dalej ?rozporządzeniem systemowym?,
d) ustawy z dnia 29 czerwca 2007 r. o zasadach pokrywania kosztów powstałych u wytwórców w związku z przedterminowym rozwiązaniem umów długoterminowych sprzedaży mocy i energii elektrycznej (DzU z 2007 r. nr 130, poz. 905), zwanej dalej ?ustawą o rozwiązaniu KDT?,
e) komunikatu Prezesa URE nr 27/2008 z dnia 10 września 2008 r. w sprawie wyjaśnienia wątpliwości związanych ze sposobem naliczania opłaty przejściowej w rozliczeniach tej opłaty z odbiorcami energii elektrycznej,
f) komunikatu Prezesa URE nr 37/2008 z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie stawek opłaty przejściowej na rok 2009.
Nic więcej nie da się zrobić, przynajmniej mnie sie nie udało. A w umowie jest tylko napisane, że opłaty zgodne z taryfami... i tyle.