Temat: uZUPEŁNIENIE DOKUMENTÓW.
Mama takie pytanko.
Wpłyneły mi 3 oferty w zwiazku z zapytaniem ofertowym( do 14.000 euro)
W zapytaniu wyraźnie napisane było,że Wykonawcy maja przedstawić referencje Wykładowców którzy będą szkolili a nie reference wystawione na firmę .
2 Wykonawców przedstawiło referencje ale wystawione na firmę (chyba rutyna ich zgubiła)
W tych dwóch przypadkach Wykonawcy dokonali błędu przy obliczaniu ceny- źle zsumowane pozycje.
Czy jeżeli w zapytaniu ofertowym mamy zapis:
"W przypadku niedostarczenia jakiegokolwiek dokumentu lub dokumentu o niejasnej treści informujemy, że Zleceniodawca będzie wzywał do uzupełnienie dokumentacji wyznaczając dwa dni robocze do jej uzupełnienia.
Jeżeli dokumentacja nie zostanie uzupełniona w określonym terminie lub Wykonawca nie będzie posiadał wymaganej dokumentacji oferta jego zostanie automatycznie odrzucona i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. Również zostanie odrzucona oferta która nie będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego."
to możemy te dwie oferty odrazu odrzucić czy jednak wzywać do uzupełnienia?
Czy Wykonawcy którzy złożyli oferty moga poprawić i dołączyć poprawione załaczniki.
Proszę o pomoc.