1

Temat: płatnik umowy

Witam,
mam takie pytanie: przetarg nieograniczony, jedno postępowanie obejmujące dwa zadania (zamawiający - powiat - nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych). Za zadanie nr 1 płaci powiat, a za zadanie nr 2 szkoła dla której przeprowadzane było postępowanie. Jak powinna wyglądać umowa? Chodzi mi dokładnie o to, czy będzie to jedna umowa z wyszczególnieniem płatników za 1 i 2 zadanie, czy może dwie umowy?
Co o tym sądzicie?

2

Odp: płatnik umowy

Obowiązuje zasada -ile zamówień, tyle umów.
Czyli jedno zamówienie - jedna umowa

3

Odp: płatnik umowy

Czyli bez względu na to, że za zadanie nr 2 płaci szkoła, to my (powiat) podpisujemy umowę z wykonawcą na obydwie części i jedynie wyszczególniamy płatników?

4

Odp: płatnik umowy

Jak napisał Karol ma być jedna umowa o odpowiedniej konstrukcji zapisu kto jest płatnikiem danej części, co innego gdyby postępowanie było z dopuszczeniem składania ofert częściowych, wówczas dwie umowy.

5

Odp: płatnik umowy

Dzięki za pomoc smile