A ja uważam, że to są przewozy odrębne - każdy z nich osobno należy liczyć
Za podstawę należy przyjąć ustawę z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(zadanie 1, 2 - jeszcze, ale tylko dla ważnych zezwoleń i 3)
ustawę z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (zadanie 2)
1 - to przewóz regularny specjalny
2 - to przewóz regularny (jeszcze w okresie przejściowym) - ale nowe zamówienia podlegają pod ustawę o publicznym transporcie zbiorowym - już nie pod ustawę o transporcie drogowym - bo są powoli te przewozy z tej ustawy wyłączane (okres przejściowy do 2017). Dlatego dla tego typu przewozów trzeba stosować już tą drugą ustawę, niestety nie są kompletne akty wykonawcze - wiec trzeba dokładnie ją przeczytać (przyjemna lektura, zwłaszcza że są odniesienia do rozporządzenia unijnego 1370 z 2007 roku) - do tego zamówienia ustawa o publicznym transporcie
3 - to przewóz wahadłowy
każdy z tych przewozów wymaga uzyskania odrębnych uprawnień do ich wykonywania - czyli zezwoleń (1) lub poświadczeń (2) lub nie wymaga żadnych zezwoleń (3), ale wszystkie wymagają licencji
Dlatego są to odrębne zamówienia w sensie funkcjonalnym i prawnym