26

Odp: zamówienia uzupełniajace

oczywiście i taka chyba idea ustawodawcy to jest nasz przywilej i pewne udogodnienie ,a nie obowiązek

27

Odp: zamówienia uzupełniajace

myszy1953 napisał/a:

aby zlecić jako zam. uzupełniające np. pomalowanie następnych 10 klas na II piętrze szkoły niepotrzebna jest żadna dokumentacja projektowa...

Zaraz, chwilkę, zdaje się wątek miał dotyczyć robót budowlanych i pod takim kątem były niektóre posty.
Czy malowanie na pewno jest robotą budowlaną??? Skoro wymiana wszystkich drzwi i okien nie jest, to logiczne okresowe odnowienie malowania też. Ponadto istnieje pojęcie konserwacji, niejako wykluczające się z robotami budowlanymi. Jeśli konserwacja nie obejmuje malowania, to co obejmuje??? A przecież musi coś obejmować skoro istnieje roll

28

Odp: zamówienia uzupełniajace

ale przepraszam to ty Hubal cały czas twierdzisz ,że wymiana okien i drzwi nie jest robotą budowlaną
nie słyszałam o usłudze konserwacji wypraw malarskich? chyba ,że w dziełach sztuki

29

Odp: zamówienia uzupełniajace

45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45441000-0 Roboty szklarskie
45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 Roboty malarskie
45442110-1 Malowanie budynków
45442120-4 Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
45442121-1 Malowanie budowli
45442180-2 Powtórne malowanie
45442190-5 Usuwanie warstwy malarskiej
45442200-9 Nakładanie powłok antykorozyjnych

30 (edytowany przez Marcel 2011-10-19 12:56:54)

Odp: zamówienia uzupełniajace

Czasami wymiana okien...., faktycznie r. budowlaną nie jest, i hubal tutaj dobrze pisze.

31

Odp: zamówienia uzupełniajace

PAŹ 2011 
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31           

Wybierz opcję:


Strona główna
Przeglądaj BZP



--------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający
Zaloguj się



--------------------------------------------------------------------------------
Wykonawcy(subskrypcja)
Zaloguj się
Załóż konto

Pokaż kryteria wyszukiwania 
BIULETYN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - WYSZUKIWANIE


rodzaj zamówienia:  -- Wybierz -- roboty budowlane dostawy usługi 
tryb zamówienia:  -- Wybierz -- przetarg nieograniczony przetarg ograniczony negocjacje z ogłoszeniem negocjacje bez ogłoszenia dialog konkurencyjny zamówienie z wolnej ręki zapytanie o cenę licytacja elektroniczna koncesja na usługi 
rodzaj ogłoszenia:  -- Wybierz -- (zał. 1) Ogłoszenie o zamówieniu (zał. 2) Uproszczone ogłoszenie - DSZ (zał. 3) Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy (zał. 4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (zał. 5) Ogłoszenie o konkursie (zał. 6) Ogłoszenie o wynikach konkursu (zał. 7) Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Ogłoszenie o koncesji na usługi 
numer ogłoszenia: 
Ogłoszenia aktualne/archiwalne:
wszystkie
aktualne  (Ogłoszenia, dla których nie minęła data składania ofert lub wniosków. Gdy data nie występuje pokazywane są ogłoszenia opublikowane w ostatnim miesiącu)
archiwalne  (Ogłoszenia, dla których minęła data składania ofert lub wniosków. Gdy data nie występuje pokazywane są ogłoszenia opublikowane później niż miesiąc temu)

Data publikacji:
dla konkretnej daty:  (dd/mm/rrrr)
dla konkretnego przedziału: Od:  Do:  (dd/mm/rrrr) 
dziś 
wczoraj 
przedwczoraj 
zeszły tydzień 

Termin składania ofert/wniosków:
dla konkretnej daty:  (dd/mm/rrrr)
dla konkretnego przedziału: Od:  Do:  (dd/mm/rrrr) 
dziś 
wczoraj 
przedwczoraj 
zeszły tydzień 

Zamówienie:
przedmiot zamówienia: 
kod CPV:  .  .  .  -   Rozwiń kod CPV na grupy, klasy, kategorie 
Zamawiający:
zamawiający: 
województwo:  -- Wybierz -- dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie   
miejscowość: 
wyników na stronie:  20 30 50 


Przepisz kod:


 
 
BIULETYN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - ZNALEZIONO WYNIKÓW: 3


Ogłoszenie nr 342660-2011 z dnia 2011-10-19 r. - Śliwice
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły podstawowej PCV koloru białego, profil min. 5-komorowy wraz z nawiewnikami ciśnieniowymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. 3. Zestawie...
Termin składania ofert/wniosków: 2011-11-03 
Ogłoszenie nr 341698-2011 z dnia 2011-10-19 r. - Olsztyn
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wymiana stolarki okiennej (96 szt.) oraz stolarki drzwiowej (5 szt.) w budynku nr 9 zlokalizowanym w Olsztynie przy ulicy Saperskiej 1 zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz p...
Termin składania ofert/wniosków: 2011-11-03 
Ogłoszenie nr 274549-2011 z dnia 2011-10-19 r. - Ustka
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 34 w kompleksie koszarowym Ustka - Lędowo: Zad I - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 34 w kompleksie koszarowym Ustka - Lędowo Zad II - Wymiana stolarki drzwiowej w budynku nr 34 w komple...
Termin składania ofert/wniosków: 2011-11-04 
   
 
to są ogloszenia z dzisiaj i wszystko robota budowlana

Rozwiń - "czasami"
może być tylko dostawą w przypadku gdy przywiozą okna i złożą w miejscu wskazanym przez kupującego

32

Odp: zamówienia uzupełniajace

Dla Hubala malowanie to jest dostawa farby i usługa ułożenia jej na ścianie

33 (edytowany przez Marcel 2011-10-19 13:15:42)

Odp: zamówienia uzupełniajace

Zgadzam się:
"Dostawa i montaż okien (wymiana okien) w budynku
Celem zamówienia, którego przedmiotem jest
wymiana okien w budynku z pewnością nie jest zakup
okien, ale wykonanie remontu budynku (obiektu budowlanego)
będącego stosownie do przepisów ustawy Prawo
budowlane ?robotą budowlaną?. Zakup okien stanowić
będzie w omawianym przypadku dostawę niezbędną do
wykonania robót budowlanych polegających na remoncie
budynku, a tym samym z uwagi na przepis art. 6 ust. 3
ustawy Pzp zamówienie takie zakwalifikować należy jako
robotę budowlaną.Zatem do udzielenia przedmiotowego
zamówienia stosujemy przepisy dotyczące robót budowlanych
niezależnie od faktu, iż wartość okien znacznie
przewyższa wartość robót budowlanych."

Lecz sytuacje kwalifikacji jako dostawy zdarzały się w praktyce i orzecznictwie.

34

Odp: zamówienia uzupełniajace

Kraków: Wymiana okien w sali gimnastycznej i łączniku w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
Numer ogłoszenia: 341764 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344266 w. 11, faks 012 6335294.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w sali gimnastycznej i łączniku w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w sali gimnastycznej i łączniku w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie. 1.Roboty remontowe w obrębie sali gimnastycznej i przewiązki 1.1. Wymiana okien na sali gimnastycznej w części trybun, pomieszczeniu instruktora WF oraz w łączniku - okna PCV w kolorze białym - w zakresie m.in. : zmniejszenia powierzchni przeszklenia w sali gimnastycznej , poprzez zamurowanie otworów na całej długości do wysokości 1,5 m w części trybun, łącznika w obu ścianach (elewacja zachodnia i wschodnia), dodatkowo zamurowanie otworu okiennego w zachodniej ścianie sali sportowej 1.2 Wymiana okien na sali gimnastycznej w części areny - okna z profilu aluminiowego (ciepłego)w kolorze białym w zakresie m.in. zmniejszenia powierzchni przeszklenia poprzez zamurowanie otworów na całej długości ściany do wysokości 1,5 m; 1.3 Wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych , roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów, montaż parapetów wewnętrznych z marmuru syntetycznego na całej długości pod wymienianymi oknami , montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej lakierem poliestrowym - w kolorze brązowym . Szerokość parapetów zewnętrznych ok. 30 cm - parapet winien wystawać poza lico ściany min. 4 cm ( należy uwzględnić planowane docieplenie gr. 13 cm). W parapetach zastosować boczne plastikowe zakończenia. Na poziomie posadzki przed przystąpieniem do zamurowań należy wykonać izolację przeciwwilgociową 2 x papa na lepiku lub 2x papa termozgrzewalna..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze tzn. zamówienie to ma obejmować montaż stolarki okiennej aluminiowej a także prace wykończeniowe związane z montażem tej stolarki. Ponadto wartość brutto wykazanego zamówienia ma wynosić co najmniej 80 000 zł. - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu, wykazie wykonanych zamówień i dokumentach potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i wykazie osób

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - załącznik nr 1. Tabela elementów scalonych - załącznik nr 2. Wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 3. Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 7. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia , powinien złożyć niniejszy formularz ze stosowną adnotacją np. nie dotyczy. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia jeżeli w wykazie wykonanych zamówień Wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował oraz jeżeli w formularzu o podwykonawcach Wykonawca wykaże ich udział w realizacji zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Dowód wniesienia wadium - kserokopia Wzór umowy (stanowiący załącznik do SIWZ) - parafowany przez upoważnione osoby. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy: - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy w szczególności ze względu na warunki atmosferyczne, - w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych czynności w ramach realizacji zamówienia, gdy nie zagraża to prawidłowej realizacji całego zamówienia a jest uzasadnione usprawnieniem procesu budowlanego, warunkami bezpieczeństwa lub decyzją zamawiającego o dokonaniu zmian w sposobie wykonania nadzorowanych robót budowlanych. Zmiany mogą dotyczyć także: - ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym, - w przypadku powstania okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

35

Odp: zamówienia uzupełniajace

ależ w większości przypadków wartość materiałów przekracza wartość robocizny czy kosztu użycia sprzętu razem wziętych

36

Odp: zamówienia uzupełniajace

Myszy, serwery siądą od tych kopii smile

37

Odp: zamówienia uzupełniajace

kiedyś przez kogoś przytoczone:
W sprawie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej
  stanowisko GINB zamieszczono 6 grudnia 2007 r.

W związku z pojawiającymi się wątpliwościami dotyczącymi wymiany stolarki okiennej i drzwiowej przedstawiamy następujące stanowisko.

Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), remontem jest wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
Należy przy tym zauważyć, że ustawa - Prawo budowlane nie definiuje pojęcia ?bieżąca konserwacja". Jednakże biorąc pod uwagę ogólnie przyjęte zasady wiedzy technicznej można uznać, że bieżącą konserwacją są drobne czynności wykonywane na obiektach budowlanych, których celem jest zmniejszenie szybkości zużycia obiektu budowlanego lub jego elementów oraz zapewnienie możliwości ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
Z powyższych przepisów wynika, że wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku - jeżeli nie następuje ingerencja w obiekt budowlany polegająca np. na zmianie kształtu lub wielkości otworów okiennych lub drzwiowych - nie stanowi robót budowlanych objętych zakresem przedmiotowym powyższej ustawy. Oznacza to, że taką czynność należy rozpatrywać jako zwykłe użytkowanie rzeczy, wynikające z prawa własności. Tym samym, przeprowadzenie takich czynności nie wymaga ani pozwolenia na budowę, ani dokonania zgłoszenia właściwemu miejscowo organowi administracji architektoniczno-budowlanej.
Natomiast w przypadku, gdy wymiana stolarki okiennej lub drzwiowej wiąże się z ingerencją w obiekt budowlany (np. powiększenie otworów drzwiowych lub ich zabudowanie), wówczas może ona wypełniać znamiona remontu lub przebudowy. W takim przypadku roboty budowlane - takie jak remont lub przebudowa - będą wiązały się odpowiednio z dokonaniem zgłoszenia albo wydaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.

38

Odp: zamówienia uzupełniajace

Dokładnie to samo kiedyś czytałem, ale słabo do mnie dociera.

39

Odp: zamówienia uzupełniajace

myszy1953 napisał/a:

Kraków: Wymiana okien w sali gimnastycznej i łączniku w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
Numer ogłoszenia: 341764 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

zmniejszenia powierzchni przeszklenia w sali gimnastycznej , poprzez zamurowanie otworów na całej długości do wysokości 1,5 m w części trybun,

łącznika w obu ścianach (elewacja zachodnia i wschodnia), dodatkowo zamurowanie otworu okiennego w zachodniej ścianie sali sportowej

poprzez zamurowanie otworów na całej długości ściany do wysokości 1,5 m; 1.3
Wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych , roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów, montaż parapetów wewnętrznych z marmuru syntetycznego na całej długości pod wymienianymi oknami , montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej lakierem poliestrowym - w kolorze brązowym . Szerokość parapetów zewnętrznych ok. 30 cm - parapet winien wystawać poza lico ściany min. 4 cm ( należy uwzględnić planowane docieplenie gr. 13 cm). W parapetach zastosować boczne plastikowe zakończenia. Na poziomie posadzki przed przystąpieniem do zamurowań należy wykonać izolację przeciwwilgociową 2 x papa na lepiku lub 2x papa termozgrzewalna..

same tu zmiany i ingerencje

40

Odp: zamówienia uzupełniajace

stare i nieaktualne - proszę podać CPV na usługę o którą się spieramy

41 (edytowany przez efigy007 2011-10-19 13:37:55)

Odp: zamówienia uzupełniajace

powyższy pogląd już nie od jednego szkolącego słyszałem smile
zawsze i tak chodzi o to aby obronić swój pogląd!
napewno nie będzie błędem gdy rob. bud. a też nie powinno być w przypadku dostawy

Darek W. napisał/a:

Druga szkoła
Powyższe zupełnie niepotrzebne, ponieważ:
1.    Nie wiadomo kiedy udzielimy zam. uzupełniającego, np. za 2 lata;
2.    Kosztorysy mają być aktualne ? 6 miesięcy;
3.    Zbędny wydatek na etapie zamówienia podstawowego

szukam w komentarzach Pieróga, w "Zam. pub. na roboty bud." Grochalska,Leszczyński,Witkowska
i dla mnie tylko ta druga szkoła jest odpowiednia smile

42

Odp: zamówienia uzupełniajace

cpv uważam, że jest tylko do celów informacyjnych i dookresleniu przedmiotu zam. i niczego więcej.

43

Odp: zamówienia uzupełniajace

myszy1953 napisał/a:

stare i nieaktualne - proszę podać CPV na usługę o którą się spieramy

zgodzę się z Tobą pod warunkiem, że powiesz czemu jest nieaktualne?

44

Odp: zamówienia uzupełniajace

efigy007 napisał/a:

W związku z pojawiającymi się wątpliwościami dotyczącymi wymiany stolarki okiennej i drzwiowej przedstawiamy następujące stanowisko.

Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), remontem jest wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
Należy przy tym zauważyć, że ustawa - Prawo budowlane nie definiuje pojęcia ?bieżąca konserwacja". Jednakże biorąc pod uwagę ogólnie przyjęte zasady wiedzy technicznej można uznać, że bieżącą konserwacją są drobne czynności wykonywane na obiektach budowlanych, których celem jest zmniejszenie szybkości zużycia obiektu budowlanego lub jego elementów oraz zapewnienie możliwości ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
Z powyższych przepisów wynika, że wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku - jeżeli nie następuje ingerencja w obiekt budowlany polegająca np. na zmianie kształtu lub wielkości otworów okiennych lub drzwiowych - nie stanowi robót budowlanych objętych zakresem przedmiotowym powyższej ustawy. Oznacza to, że taką czynność należy rozpatrywać jako zwykłe użytkowanie rzeczy, wynikające z prawa własności. Tym samym, przeprowadzenie takich czynności nie wymaga ani pozwolenia na budowę, ani dokonania zgłoszenia właściwemu miejscowo organowi administracji architektoniczno-budowlanej.
Natomiast w przypadku, gdy wymiana stolarki okiennej lub drzwiowej wiąże się z ingerencją w obiekt budowlany (np. powiększenie otworów drzwiowych lub ich zabudowanie), wówczas może ona wypełniać znamiona remontu lub przebudowy. W takim przypadku roboty budowlane - takie jak remont lub przebudowa - będą wiązały się odpowiednio z dokonaniem zgłoszenia albo wydaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.

Właśnie kiedyś się na to powoływałam w innym wątku i tak jest nadal nikt nie zakwestionował tego.

45

Odp: zamówienia uzupełniajace

Moim zdaniem nie warto się na to powoływać.

46

Odp: zamówienia uzupełniajace

każdy robi jak uważa !

47

Odp: zamówienia uzupełniajace

No tak sad

48

Odp: zamówienia uzupełniajace

owszem!
już tyle razy słyszałem ten pogląd, że sam mam wątpliwości co i jak?
na szczęście nie miałem okazji zamawiać samych okien jako dostawa smile
chciałem rozwinąć temat aby troszkę powalczyć i jak to mówią
rozkminić temat smile
a może jeszcze troszkę? hehe

na koniec wrzuce jeszcze pare ogłoszeń, które widziałem na temat okien jako dostawa.

czy oprócz tej opini jest może coś co wyraźnie mówi na amen- robota b. czy dostawa?

49

Odp: zamówienia uzupełniajace

Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Sosnowiec: DOSTAWA I WYMIANA OKIEN I DRZWI
w budynku Gimnazjum Nr 7 w Sosnowcu

Numer ogłoszenia: 112537 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza , ul. Białostocka 17, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 18 07, faks 0-32 263 18 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa oświaty.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WYMIANA OKIEN I DRZWI
w budynku Gimnazjum Nr 7 w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż okien drewnianych zespolonych i drzwi oraz parapetów zewnętrznych
blaszanych przy oknach
2. Montaż oszklonych okien PCW - 149,34 m2 z parapetami zewnetrznymi z
blachy powlekanej oraz drzwi wejściowych aluminiowych- 42,60 m2 - drzwi
dwudzielne szklone; profil ciepły
3. Wykonanie niezbednych podkuć, uzupełnienie tynków ościeży zewnętrznych
i wewnętrznych z pomalowaniem po robotach demontażowych i montażowych,
ścianka z luksferów w miejsce wykutych okien - 29,71 m2
4. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

25.23.40.00 - 25.23.40.00
45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów



Pniewy: Dostawa i montaż okien i drzwi w budynku Urzędu Gminy Pniewy
Numer ogłoszenia: 341928 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pniewy , Pniewy 2, 05-652 Pniewy, woj. mazowieckie, tel. 048 6686424, 6686429, faks 048 6686424.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż okien i drzwi w budynku Urzędu Gminy Pniewy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - demontaż stolarki okiennej, drewnianej, drzwi w budynku Urzędu Gminy Pniewy oraz parapetów wewnętrznych w części starej budynku i zewnętrznych blaszanych poza oknami piwnicznymi, -osadzenie stolarki okiennej z PCV w kolorze białym oraz parapetów wewnętrznych z PCV w części starej i zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brązowym oraz osadzenie drzwi aluminiowych ciepłych, - wywóz zdemontowanej stolarki okiennej i parapetów we własnym zakresie (stolarka i parapety nie mogą być składowana dłużej niż 3 dni przed budynkiem), - montażem nawiewników ciśnieniowych w kolorze białym..

Strzelce Opolskie: Dostawa kompletu okien wraz z montażem dla leśniczówki Daniec
Numer ogłoszenia: 270409 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303322 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce Opolskie, ul. Moniuszki 7, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 461 34 85, faks 077 461 36 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompletu okien wraz z montażem dla leśniczówki Daniec.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa kompletu okien do wymiany w istniejącym budynku mieszkalnym, w otworach okiennych o sklepieniu łukowym. Charakterystyka: - Okna z pcv - 23 szt. wraz z montażem i uprzednim demontażem starych okien. - Okna z profilu 5-komorowego, szerokość profilu skrzydła min. 80 mm, szerokość profilu ramy min. 70 mm. - Kolor na zewn. drewnopod. - orzech, wewn. białe. - Usztywnienie profilem stalowym zamkniętym o grubości min. 1,3 mm. - Szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła nie więcej jak 1,1; - Okucia w klasie Roto lub Winkhaus - lub podobnej jakości. - Parapety wewnętrzne pcv. - Montaż okien wraz z wykończeniami tynkarskimi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5, 45.32.40.00-4, 45.45.30.00-7.









Przelewice: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Kłodzinie
Numer ogłoszenia: 300648 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241788 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przelewice, , 74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5643393, faks 091 5643050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Kłodzinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych na okna z tworzywa PCV w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Kłodzinie . Wymiana polegać będzie na demontażu starej stolarki okiennej drewnianej i na montażu okien z tworzywa PCV i dopasowaniu parapetów i pracami ogólnobudowlanymi - zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i przedmiarem robót. Wykonawcy mają obowiązek dokonać własnych pomiarów okien przewidywanych do wymiany. Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Roboty będą w godzinach po zakończeniu zajęć szkolnych. Zakres robót do wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z rysunkami . Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane: min3 lata, a na stolarkę okienną 5 lat.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.

50

Odp: zamówienia uzupełniajace

Jak ktoś ma wątpliwości, których nie może rozwiać niech zrobi losowanie. Czy robota czy dostawa - będzie ok!