Temat: Paliwa,oleje i inne.
Mam wątpliwości czy do jednego zamówienia muszę zliczać olej opałowy,napędowy oraz oleje silnikowe ,przekładniowe (smarne) itp.??
Czy bierze sie pod uwagę przeznaczenie poszczególnych olejów??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Szacowanie wartości, kwoty progowe i i tryby udzielania zamówień publicznych → Paliwa,oleje i inne.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mam wątpliwości czy do jednego zamówienia muszę zliczać olej opałowy,napędowy oraz oleje silnikowe ,przekładniowe (smarne) itp.??
Czy bierze sie pod uwagę przeznaczenie poszczególnych olejów??
Dla ustalenia czy w danym przypadku mamy do czynienia z jednym zamówieniem, czy też z odrębnymi zamówieniami należy posługiwać się takimi kryteriami jak:
- tożsamość przedmiotowa zamówienia (dostawy, usługi roboty budowlane tego samego rodzaju i o tym samym przeznaczeniu),
- tożsamość czasowa zamówienia (możliwe udzielenie zamówienia w tym samym czasie)
- możliwość wykonania zamówienia przez jednego wykonawcę.
Z odrębnymi zamówieniami będziemy mieli do czynienia w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia ma inne przeznaczenie lub nie jest możliwym jego nabycie u tego samego wykonawcy (np. zakup mebli i sprzętu komputerowego). W przeciwnym wypadku, tzn. gdy udzielane zamówienia mają to samo przeznaczenie oraz dodatkowo istnieje możliwość ich uzyskania u jednego wykonawcy należy uznać, iż mamy do czynienia z jednym zamówieniem.
Takiego zamówienia raczej nie ma sensu łączyć, oleje razem, oleje silnikowe, przekładniowe - osobno.
Czyli napędowy,opałowy,benzyna razem, a oleje silnikowe,smarne osobno?
Jeżeli smarne i silnikowe nie przekroczą 14000 euro to nie muszę przetargu robić?
Jeżeli nie przekroczą to nie.
Zastanawiam się jeszcze, czy olej opałowy musi byćrazem z benzyną i olejem napędowym ,bo to jest inne przeznaczenie. No i wejdę w unijny próg jak razem zliczę.
Raczej tak, zalecam aby połączyć paliwa płynne w tym opałowy, w gruncie rzeczy cały asortyment na ścisłość można było by połączyć.
Mam wątpliwości czy do jednego zamówienia muszę zliczać olej opałowy,napędowy oraz oleje silnikowe ,przekładniowe (smarne) itp.??
Czy bierze sie pod uwagę przeznaczenie poszczególnych olejów??
NIe tylko Ty je masz - nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Bezpieczniej połączyć.
Zgadza się nie ma jednoznacznej interpretacji lecz i samo łączenie to nic innego jak totalny du..chron, olej napędowy i opałowy razem, pozostała reszta - razem.
http://www.noweprzetargi.pl/forum/viewtopic.php?id=4088
uprzedzam prośbę - opinii nie mam
Hmm, fakt, łatwa sprawa to nie jest.
Jak pogrupować na zadania ,aby otrzymać oferty na wszystko?
Zadanie1 Olej opałowy,olej napędowy dostawa do siedziby.
zadanie 2 Oleje superol,hipol,przekładniowe
Zadanie3 Tankowanie benzyny na stacji paliw
Mam tylko wątpliwosc,i czy jak zrobię na 3 zadania to dostane oferty na wszystko bo wartośc 2 i 3 zadania jest duża, a postępowanie będzie unijne to i większe wymagania do wzięcia udziału.
A dlaczego, raczej powinno wszystko wypalić, a z wymaganiami to nie przesadzajcie a jedynie to co niezbędne.
Co do wymagań ilości stacji paliw nie wiem jak sprecyzować, żeby nie przegiąć.
Więc trzeba się zastanowić ile będzie wam faktycznie starczało, i nie przesadzać z ilością, poza tym można sprawdzić jaki koncern ma stacje w waszej okolicy.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc