"Zgodnie z art 6 ust 3 ustawy o radcach prawnych, "Radca prawny ma prawo sporządzania poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami. Poświadczenie powinno zawierać podpis radcy prawnego, datę i oznaczenie miejsca jego sporządzenia, na żądanie - również godzinę dokonania czynności. Jeżeli dokument zawiera cechy szczególne (dopiski, poprawki lub uszkodzenia) radca prawny stwierdza to w poświadczeniu." Radca może uwierzytelniać jedynie pełnomocnictwo, może też uwierzyteniać inne dokumenty, bo przepis powyższy odwołuje się do przepisów szczególnych. Na mocy przepisów kpa, kpc, ordynacji podatkowej, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
radca prawny ma możliwość potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych w postępowaniach określonych tymi przepisami.
To robbi w ramach tzw. pełnomocnictwa procesowego.
Zatem skoro ustawa pzp nie wyłącza tego przepisu, radca prawny może uwierzytelniać bądź podpisywać dokumenty w imieniu wykonawcy, ale pod warunkiem udzielenia mu pełnomocnictwa. Zatem powinno być w przedmiotowym przykładzie wezwanie do uzupełnienia poprzez złożonej odpowiedniego pełnomocnictwa.. "