Temat: szacunek wartości dla ppoż
Witam,
przymierzam się do oszacowania wartości zamówienia na obsługę ppoż, w tym obsługę sap (bieżącą konserwację), czujek, klap w tym również przeglądu gaśnic. W roku budżetowym łączna wartość zamówień nie przekracza 14 tyś euro ale podpisując umowy 2-3 letnie na obsługę ppoż obiektu wówczas przekraczam kwotę 14 tyś euro.
Dotychczas wszystko dzielono w ramach całego ppoż i robiono zapytania ofertowe, przymierzano się do przetargu na podzadania ale zrezygnowano z tego pomysłu,
padł pomysł realizacji zamówienia usługi i obsługi ppoż dla obiektu, ale z wyłączeniem instalacji niskonapięciowych. Przyznam że nie czuje mocno tego zagadnienia, może ktoś z was drodzy forumowicze wymieni się doświadczeniami w tym temacie, chcodzi mi w szczególności o to:
1) jak szacować zamówienie na obsługę ppoż (co należy zsumować w ppoż dla obsługi obiektu, aby uniknąć zarzutu dzielenia zamówienia)
2) co wchodzi w zakres przetargu dla obsługi ppoż
jest to obiekt użyteczności publicznej, zabytkowy, o dużej kubaturze, posiadający system sap i połączenia ze psp
Będę wdzięczny za pomoc:)