1

Temat: Materiały biurowe

PRZETARG NA MATERIAŁY biurowe-JAK SIE DO TEGO ZABRAĆ?
JAKI TRYB? JAKIE KRYTERIA? - RATUNKU !!!

2

Odp: Materiały biurowe

Może zacząć od ustalenia wartości zamówienia, nie uważasz?

3

Odp: Materiały biurowe

WARTOŚĆ POWYŻEJ 14 000 E ALE JAK NAPISAĆ SIWZ? NA DŁUGOPISY ODDZIELNIE A NA OŁOWKI ODDZIELNIE? CZY MUSZĘ ZROBIĆ JEDNO POSTĘPOWANIE I DOPIŚCIĆ OFETRY CZĘSCIOWE?

4

Odp: Materiały biurowe

Zrób zapytanie o cenę, zaproś 5 firm i powiedz im (nieoficjalnie) że jak dadzą byle co, to drugi raz ich nie zaprosisz.

5

Odp: Materiały biurowe

marian napisał/a:

WARTOŚĆ POWYŻEJ 14 000 E ALE JAK NAPISAĆ SIWZ? NA DŁUGOPISY ODDZIELNIE A NA OŁOWKI ODDZIELNIE? CZY MUSZĘ ZROBIĆ JEDNO POSTĘPOWANIE I DOPIŚCIĆ OFETRY CZĘSCIOWE?

możesz podzielić zamówienia na części: papiery, eksploatacyjne (tusze, tonery), środki pracy (galanteria: długopisy, mazaki, teczki...) i dalej tak, jak napisał Piotr - ZOC

nora