Temat: Materiały biurowe
PRZETARG NA MATERIAŁY biurowe-JAK SIE DO TEGO ZABRAĆ?
JAKI TRYB? JAKIE KRYTERIA? - RATUNKU !!!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Szacowanie wartości, kwoty progowe i i tryby udzielania zamówień publicznych → Materiały biurowe
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
PRZETARG NA MATERIAŁY biurowe-JAK SIE DO TEGO ZABRAĆ?
JAKI TRYB? JAKIE KRYTERIA? - RATUNKU !!!
Może zacząć od ustalenia wartości zamówienia, nie uważasz?
WARTOŚĆ POWYŻEJ 14 000 E ALE JAK NAPISAĆ SIWZ? NA DŁUGOPISY ODDZIELNIE A NA OŁOWKI ODDZIELNIE? CZY MUSZĘ ZROBIĆ JEDNO POSTĘPOWANIE I DOPIŚCIĆ OFETRY CZĘSCIOWE?
Zrób zapytanie o cenę, zaproś 5 firm i powiedz im (nieoficjalnie) że jak dadzą byle co, to drugi raz ich nie zaprosisz.
WARTOŚĆ POWYŻEJ 14 000 E ALE JAK NAPISAĆ SIWZ? NA DŁUGOPISY ODDZIELNIE A NA OŁOWKI ODDZIELNIE? CZY MUSZĘ ZROBIĆ JEDNO POSTĘPOWANIE I DOPIŚCIĆ OFETRY CZĘSCIOWE?
możesz podzielić zamówienia na części: papiery, eksploatacyjne (tusze, tonery), środki pracy (galanteria: długopisy, mazaki, teczki...) i dalej tak, jak napisał Piotr - ZOC
nora
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc