Temat: zliczać wszystkie wartości czy traktować oddzielnie?
Witam.
W roku 2012 jednostka planuje zorganizować kilka wyjazdów integracyjnych (3 krajowe i 1 zagraniczny) dla swoich pracowników i emerytów.
Wyjazdy integracyjne ? krajowe chcemy zorganizować ?własnymi siłami? tj. wynająć ośrodek (nocleg i wyżywienie), dj (oprawa muzyczna), firmę transportową (przewóz osób). Za każdą usługę otrzymamy odrębną fakturę. Każdorazowo łączny koszt takiej imprezy nie powinien przekroczyć kwoty 14 000 euro.
Wyjazd integracyjny ? zagraniczny przekroczy kwotę 14 000 euro. Wartość obliguje nas do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego.
Zastanawiam się jednak czy taki sposób organizacji wyjazdów integracyjnych (po części zresztą opłacanych przez pracowników: 50% wpłata własna pracownika, 50% ZFŚS) nie narusza przepisów pzp. czy sposób organizacji wyjazdów krajowych, zgodnie z obowiązującym nas wewnętrznym regulaminem zakupów do 14 000 euro będzie prawidłowy. A może nie można rozgraniczać tych wyjazdów tylko należy wziąć pod uwagę wartość całkowitą wszystkich wyjazdów? Trudno jest jednak na początku roku oszacować wartość wszystkich wyjazdów integracyjnych, kiedy nie wiadomo jeszcze ile osób będzie zainteresowanych konkretnymi wyjazdami. A co w przypadku kiedy wartość jednego z wyjazdów krajowych przekroczy kwotę 14 000 euro? Nie ukrywam, że mam poważny dylemat. Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
KAMI02