1

Temat: razem czy oddzielnie??

Szkoła X zawarła umowę z przewoźnikiem na dowóz dzieci. Rozliczali się na podstawie biletów, a oprócz tego kupowali bilety miesięczne z ZTM - bo było jeszcze taniej.
Teraz jest pomysł, żeby zrobić jeden przetarg na dowozy dzieci z całego terenu gminy - bo ponoć ma być taniej.
Moje pytanie jest następujące: czy te bilety, które szkoły kupują od ZTM należy też uwzględnić do przetargu, czy to będzie odrębna umowa i tego nie mieszać z przetargiem????
Jak zwykle liczę na Waszą pomoc.

2

Odp: razem czy oddzielnie??

pomoże ktoś sad

3

Odp: razem czy oddzielnie??

a może nie liczyć kosztu tych biletów co kupujemy z Zarządu Transportu Miejskiego bo w sumie oni nam nie świadczą usługi dowozu uczniów.
Dziecko wsiada do autobusu okazując się wykupionym przez szkołę biletem.

4

Odp: razem czy oddzielnie??

w zasadzie też spotkałam się z taką  informacją o ominięciu przetargu przy zakupie biletu dla dziecka. Niestety, nie potwierdziałm tego dostatecznie i zrobiłam PN więc niewiele Ci pomogę.

5

Odp: razem czy oddzielnie??

ola2003 napisał/a:

czy te bilety, które szkoły kupują od ZTM należy też uwzględnić do przetargu, czy to będzie odrębna umowa i tego nie mieszać z przetargiem????

Opcja druga.

6

Odp: razem czy oddzielnie??

sory, na zakup biletów z ZTM nie ma umowy,  Dyrektor ze szkoły jedzie i kupuje

7

Odp: razem czy oddzielnie??

Nie szkodzi, forma nieistotna, ważne jak rozumiem, że to nie ten sam wykonawca.

8

Odp: razem czy oddzielnie??

czyli rozumiem, że kosztów tych biletów miesięcznych które kupuje Dyrektor z Zarządu Transportu Miejskiego  nie uwzględniać do przetargu.
Bilety niech kupują swoja drogą a na pozostałe trasy ogłosić przetarg, tak??
Choć jak też tak jak Ada spotkałam się ze stwierdzeniem, że skoro z Wykonawcą na te inne trasy ( ci Wykonawcy też mają linie regularne)  rozliczamy się na podstawie biletów miesięcznych to nie wchodzimy w zamówienia publiczne ?????

9

Odp: razem czy oddzielnie??

Trudno powiedzić, tu jakby jakieś pomieszanie spraw.

ola2003 napisał/a:

czyli rozumiem, że kosztów tych biletów ... które kupuje Dyrektor ... nie uwzględniać do przetargu.

To zależy CO ma BYĆ przedmiotem postępowania. Ponadto czy dyrektor ma nadal kupować u konkretnego wykonawcy, czy chcecie szukać wykonawców poprzez ogłoszenie, czy checie działać na oba sposoby.

ola2003 napisał/a:

... spotkałam się ze stwierdzeniem, że skoro z Wykonawcą na te inne trasy ( ci Wykonawcy też mają linie regularne)  rozliczamy się na podstawie biletów miesięcznych to nie wchodzimy w zamówienia publiczne ?????

Dla uporządkowania trzeba ustalić czy: 1) chcecie korzystać z gotowych rozwiązań i kupować  u konkretnych  wykonawców (uwaga -  powyżej 14000? to też zamówienie publiczne i w zasadzie obowiązek stosowania ustawy!) lub 2) wymyślacie własne warunki i szukacie odpowiednich wykonawców na rynku, przy czym oba sposoby mogą istnieć równolegle.
Tak ja to widzę.