Odp: Dokumentowanie zamieszczenia informacji na tablicy ogłoszeń
witam,
mam pytanie co robocie z kopertami w których wpłynęły oferty? dołączacie do całej dokumentacji ?
Zachowuję.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Dokumentowanie zamówień publicznych → Dokumentowanie zamieszczenia informacji na tablicy ogłoszeń
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
witam,
mam pytanie co robocie z kopertami w których wpłynęły oferty? dołączacie do całej dokumentacji ?
Zachowuję.
Nie ma obowiązku trzymania kopert, ale proponuję zachować.
Po kiego spierać się później z kontrolującym, "na jakiej podstawie on stwierdzi czy oferty wpłynęły w terminie".
Nie ma obowiązku trzymania kopert, ale proponuję zachować.
Po kiego spierać się później z kontrolującym, "na jakiej podstawie on stwierdzi czy oferty wpłynęły w terminie".
Jeśli chcesz, żeby "były w terminie" to "będą w terminie", koperta tylko papier - wszystko przyjmie.
http://zamowienia-publiczne.nowy2.wip.pl/dokumentacja/czy-na-ogloszeniu-o-zamowieniu-musi-byc-podpis-osoby-dokonujacej-danej-czynnosci
polecam artykuł
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc