Witam!
Mam ten sam problem.
W trakcie realizacji umowy, w dniu 09 maja 2012r. zmarł Wykonawca, który prowadził jednoosobowo dział. gosp..
Umowa zawarta w wyniku PN. poniżej progów UE w 2011r z terminem zakończenia przypadającym na rok 2013 współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2077-2012.
Realizację zobowiązań wynikających z zawartej umowy zmarłym zamierza przejąć żona, która w dniu 15 maja 2012 roku zarejestrowała jednoosobowo działalność gospodarczą.
Spadek dziedziczą czterej nabywcy ustawowi tj. żona, dwaj synowie i córka. Wszyscy nabywcy w dniu 17 maja 2012 roku notarialnie udzielili żonie po zmarłym Wykonawcy pełnomocnictw do:
1)dokonywania w ich imieniu i na ich rzecz czynności prawnych i składania wszelkich oświadczeń woli koniecznych do zawarcia w wykonaniu umowy przyrzeczenia darowizny udziału w spadku żonie Zamawiającego zgodnie z treścią tej umowy przyrzeczenia darowizny udziału w spadku;
2)do występowania w ich imieniu przed wszelkimi instytucjami , sądami, urzędami, bankami i organami we wszelkich sprawach dot. całego ich udziału w spadku;
3)do zawierania wszelkich umów, ugód, podpisywania wszelkich dokumentów, odbioru i kwitowania: przesyłek, przekazów i wszelkich świadczeń pieniężnych i niepieniężnych im należnych z tytułu nabycia udziału w spadku;
4)do innych czynności prawnych, jeżeli okaże się, że to potrzebne do wykonania tego pełnomocnictwa.
Żona dostarczyła wraz z pismem wyrażającym wole kontynuacji umowy m. in.: notarialnie sporządzoną w dniu 17 maja 2012 roku umowę przyrzeczenia darowizny udziału w spadku po zmarłym Wykonawcy, w której opisane są składniki majątkowe w tym pojazdy, maszyny, urządzenia, zapasy surowców i materiałów stanowiących wyposażenie firmy prowadzonej przez zmarłego Wykonawcę, do chwili jego zgonu, jako jednoosobowego podmiotu gospodarczego pod nazwą XXX działalności gospodarczej wraz ze wszystkimi wierzytelnościami i zobowiązaniami wynikającymi z zawartych przez Wykonawcę, jako przedsiębiorcy umów i dokumentów. Wśród wymienionych w dokumencie umów widnieje również "Nasza" umowa z 2011 roku zawarta e na realizację zadania inwestycyjnego.
Może ktoś był w podobnej sytuacji?
Jak to rozwiązaliście z punktu widzenia ZP. (do zrealizowania zostały "Nam" jeszcze roboty bud. za kilka mln.)
Jeżeli o czymś nie napisałam co jest ważne to proszę o pyt.