A co zrobić w takiej sytuacji.
WARUNEK doświadczenia : wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jedną dokumentację projektowo kosztorysową obejmującą wymianę stolarki okiennej wraz z potwierdzeniem, że została ona wykonana należycie.
Wykonawca daje wykaz, w którym są 2 usługi :
1. projekt arch. rozbudowy xxxx i przebudowy z wymianą okien oraz dołączona referencja, w której jest m.in zapis, iż XXXXX potwierdza należyte wykonanie przez yyyy prac projektowych:
-projektu architektoniczno - budowlanego ble ble ble
- projektu wykonawczego ble ble ble
- projektu budowlanego ble ble ble
- kosztorysów inwest. i przedmiarów
Czyli jest, że wykonał dok. projektowo kosztorysową, jest wymiana stolarki okiennej i jest należyte wykonanie (ALE REFERENCJA TO TYLKO KOPIA BEZ POTWIERDZENIA ZA ZGODNOŚĆ!!!!)
i JEST 2 usługa
2. Dokumentacja projektowa xxxxxx z wymianą okien i referencja, w której mowa, iż wykonawca wykonał :1. inwentaryzację xxxxx, ustalenie zakresu prac rem. i konserw., dokumentację projektową budowlano wykonawczą. Nie ma nigdzie informacji o kosztorysie. (REFERENCJA POTWIERDZONA ZA ZGODNOSĆ Z ORYGINAŁEM)
O co i jak tutaj wezwać do uzupełnienia...
W 1 usłudze - tylko kopia referencji - a więc wezwanie o uzupełenienie dokumentu potw. nalezyte wyk.
W 2 usłudze - nie ma info, iż dokumentacja obejmowała kosztorys