1

Temat: czy mogliśmy podpisać te umowy

Witam mam wielki problem, który spędza mi sen z powiek i bardzo proszę o radę
Projekt z POKL. We wrześniu ogłosiliśmy przetarg nieogr. z podziałem na 4 części w opisie przedmiotu zamówienia było wpisane iż zajęcia odbywać się będą sukcesywnie od września 2012 do czerwca 2014 podana również była ogólna liczba godzin .
Wpłynęła tylko 1 oferta na I część. Podpisano umowę we wrześniu.

Ogłosiliśmy drugi przetarg na 3 pozostałe części. Wybrano wykonawców na pozostałe części ale ze względu na uzupełnienie - umowy podpisano w październiku i tu w opisie przedmiotu zamówienia było również wpisane iż zajęcia odbywać się będą sukcesywnie od września 2012 do czerwca 2014 podana również była ogólna liczba godzin .
Poszło ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
Zarówno w 1 jak i w 2 przetargu dopuściło się zmianę warunków umowy w zakresie terminu wykonania.
W przypadku tego pierwszego przetargu zrobimy aneks zmieniający termin na październik

I tu zaczynam dostawać palpitacji serca czy mogliśmy w ogóle podpisać te umowy??? :-((

2

Odp: czy mogliśmy podpisać te umowy

maja2009 napisał/a:

W przypadku tego pierwszego przetargu zrobimy aneks zmieniający termin na październik

Zrobicie, czy zrobiliście? Tak czy inaczej, dlaczego pierwszego?

3

Odp: czy mogliśmy podpisać te umowy

umowa z I przetargu jest ok, w drugim przetargu umowy bym aneksowala z terminem rozpoczecia na pazdziernik

4

Odp: czy mogliśmy podpisać te umowy

MIRAS napisał/a:
maja2009 napisał/a:

W przypadku tego pierwszego przetargu zrobimy aneks zmieniający termin na październik

Zrobicie, czy zrobiliście? Tak czy inaczej, dlaczego pierwszego?

Pierwszą umowę w ramach pierwszego przetargu napisałam że zrobimy bo jeszcze jej nie zrobiłam bo dopiero wczoraj nabrałam obaw i watpliwości co z tym fantem zrobić.

5

Odp: czy mogliśmy podpisać te umowy

maja2009 napisał/a:

Zarówno w 1 jak i w 2 przetargu dopuściło się zmianę warunków umowy w zakresie terminu wykonania.

Na czym te zmiany miały polegać. Jak zostały określone warunki tej zmiany?

6

Odp: czy mogliśmy podpisać te umowy

np. Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany mogą dotyczyć:
a)    terminu wykonania usług w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidywalnych w dniu udzielenia zamówienia lub gdy ze względów organizacyjnych nie będzie możliwe przeprowadzenie poszczególnych zajęć w terminach podanych w niniejszej SIWZ, wówczas Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji. Nowe terminy muszą uzyskać zgodę Zamawiającego.

7

Odp: czy mogliśmy podpisać te umowy

Czy w związku z tymi zmianami przewidziano możliwość zmiany (+/-) wynagrodzenia?