Witam,jesteśmy jednostką budżetową, która posiada obiekt użyteczności publicznej - Halę Widowiskowo-Sportową. Hala wymaga modernizacji instalacji oszacowanej (zgodnie z wykonanym kosztorysem) na kwotę 1.350.000,00 zł (jeden milion trzysta pięćdziesiąt złotych) jednak w planie budżetowym jednostki na ten rok mamy zabezpieczone na ten cel jedynie 30.000,00zł natomiast pozostała część będzie ujęta i przyznana w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Gminy na rok następny. Jak rozpisać postępowanie na modernizację obiektu?czy można np. podpisać w tym roku umowę poza ustawą pzp na 30 tyś, a w przyszłym roku ogłosić 1 postępowanie na wszystko co pozostałe?czy zsumować zamówienie, podać ogólną kwotę i w tym roku rozpisać I etap na kwotę, którą mamy w planach czyli wspomniane 30 tyś zł, a w roku następnym zrobić postępowanie na II etap za pozostałą kwotę czyli 1.320.000,00zł żeby nikt nam nie zarzucił dzielenia zamówienia? Bardzo proszę o podpowiedź.