1 (edytowany przez zdzkab 2011-09-28 06:21:10)

Temat: sumowanie zamówień

co z czym sumować:
zakupy materiałów eksploatacyjnych do drukarek
zakupy sprzętu komputerowego
zakupy drukarek
zakupy kserokopiarek
akcesoria komputerowe
papier ksero
mat.biurowe

2

Odp: sumowanie zamówień

Sprzęt komputerowy, drukarki, kserokopiarki, materiały eksploatacyjne (tonery, tusze) - razem
papier, materiały biurowe - razem

3

Odp: sumowanie zamówień

Czy sumować zamówienia na inspektorów nadzoru różnych branż do tej samej budowy?

4 (edytowany przez eva 2013-01-17 15:45:45)

Odp: sumowanie zamówień

A nie lepiej ogłosić jeden przetarg nieograniczony na cały rok z podziałem na części tj. branża drogowa, elektryczna ..td. smile
U mnie to się sprawdza.

zakupy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, zakupy sprzętu komputerowego, zakupy drukarek, zakupy kserokopiarek, akcesoria komputerowe - zsumować

papier, ksero, materiały biurowe - zsumować

5

Odp: sumowanie zamówień

Za sumowanie nie wieszają, ale tego nie musisz.

6

Odp: sumowanie zamówień

paper,materiały biurowe zsumować
ksero jednalk sprawdzić jaką pełni funkcję jak ma skaner i pełni rolę drukarki sieciowej to jednak dodać do sprzętu komputerowego .

Co do inspektorów można rozdzielić na branże, a co za tym idzie szacować oddzielnie.

7

Odp: sumowanie zamówień

dlaczego tonery sumujecie ze sprzętem komputerowym??

8

Odp: sumowanie zamówień

Tonery zaliczają się do sprzętu komputerowego (akcesoria komputerowe)
Kod CPV 30.20.00.00-1 bądź 30.23.00.00-0

9

Odp: sumowanie zamówień

Nie trzeba patrzeć tyle na kody CPV co na możliwość zaopatrzenia u jednego wykonawcy!!!

10

Odp: sumowanie zamówień

Kody to tylko pomocnie podałam smile

11 (edytowany przez Marta 2013-01-18 09:09:27)

Odp: sumowanie zamówień

pierwsze słysze:-) jest wielu sprzedawców sprzętu komputerowego którzy nigdy nie handlowali tonerami i nie beda handlować:-)
po drugie u nas sprzęt komputerowy to nie tylko drukarki ale monitory, laptopy,komputery stacjonarne itp. więc co oddzielnie mam szacować drukarki i oddzielnie komputery??

12

Odp: sumowanie zamówień

a po drugie patrząc na podane cpv tonery to jaki to sprzęt czy urządzenie no co Wy?

13

Odp: sumowanie zamówień

Marta napisał/a:

u nas sprzęt komputerowy to nie tylko drukarki ale monitory, laptopy,komputery stacjonarne itp. więc co oddzielnie mam szacować drukarki i oddzielnie komputery??

Szacujesz wszystko razem - drukarki, monitory itd. zalicza się do sprzętu komputerowego.
Jeśli chodzi o tonery, tusze to moim zdaniem zalicza się to poniekąd też do akcesoriów komputerowych (tusze, tonery są wykorzystywane jako niezbędny element do prawidłowego funkcjonowania drukarki itd.)

Jeśli chodzi o kody CPV to dotyczą sprzętu komputerowego.
Kody CPV do tonerów, tuszy - 30.12.51.10-5,  30.12.51.00-2

14

Odp: sumowanie zamówień

wracając do tonerów- macie jakiś sposób na zakup tonerów oryginalnych w zam. powyżej 14 00 euro??

15

Odp: sumowanie zamówień

Specjalnych "nowych" wytycznych w tym zakresie nie widziałem. Moje zdanie jest takie (na podstawie kilku artykułów) powinno się zakazać zamawiającym kupowania zamienników. Wystarczy że mamy tonery wyprodukowane przez producenta urządzeń i regenerowane.
A gdzie prawo patentowe, gdzie licencje i tym podobne (dla zamienników).
Ale kogo to interesuje...grunt, żebyśmy kupowali tanio. Później mamy takie przykłady jak słynne konsorcjum smile

16

Odp: sumowanie zamówień

Tak - zakazać zamawiającym kupowania zamienników, a potem niech płacą sobie za oryginały 2 razy więcej niż poprzednio.

17 (edytowany przez covec 2013-01-18 12:08:51)

Odp: sumowanie zamówień

psz jakiej firmy używasz zamienników?

Pytanie jaki sprzęt się użytkuje. Rozumiem, że prosta drukarka mono. może znieść więcej niż kombajn. Jak padnie mała drukarka to mniej boli jak wtedy kiedy padnie kombajn...

Na marginesie, widział ktoś jak kupuje UZP?

18

Odp: sumowanie zamówień

Nie mam pojęcia. Nie robimy tego w ustawie tylko jest kupowane na bieżąco.

Do kombajnów możesz kupować np. na podstawie 6a jeśli się mieścisz.
Przydatne jest kiedy sprzęt ma ważną gwarancję i jest zapis o jej utracie w razie używania zamienników.

19

Odp: sumowanie zamówień

covec napisał/a:

psz jakiej firmy używasz zamienników?

Pytanie jaki sprzęt się użytkuje. Rozumiem, że prosta drukarka mono. może znieść więcej niż kombajn. Jak padnie mała drukarka to mniej boli jak wtedy kiedy padnie kombajn...

Na marginesie, widział ktoś jak kupuje UZP?

uzp kupuje zamienniki kiedyś w tej sprawie pozwoliłam sobie zadzwonić:-)

20

Odp: sumowanie zamówień

Ale UZP dostaje dobre zamienniki. Ja zadzwonię i zapytam jakiej firmy zamienniki polecają (jakich używają) smile

21

Odp: sumowanie zamówień

covec- to poinformuj nas też:-)

22

Odp: sumowanie zamówień

dobra smile

23 (edytowany przez covec 2013-01-18 13:44:05)

Odp: sumowanie zamówień

A więc, kupujemy zamienniki (do starych drukarek)  (cena jest poniżej 14000 euro, a jeśli brak jest zamiennika, to bierzemy oryginał. Nazwy firmy która produkuje zamienniki się nie dowiedziałem. I wszystko jasne. Jak zamiennik siądzie, to reklamacja.

24

Odp: sumowanie zamówień

hmm do 14 tys euro pokusiłabym sie na opis zamowienia po nazwach producenta czyli na oryginaly, przecie znie musimy stosowac ustawy Pzp tylko swoj wewn. regulamin/procedure

25

Odp: sumowanie zamówień

nie każdy zmieści się z oryginałami do 14000 euro, ale pół na pół może się udać smile