1

Temat: inspektor nadzoru

w roku mam kilka robót na rożnych budynkach do każdej roboty powołany jest inspektor nadzoru czy wartość szacunkową ustalam łącznie dla wszystkich kosztów nadzoru i jeśli przekracza 14.000 robię przetarg?  Czy jednak wartością zamówienia jest wartość danego nadzoru?

2

Odp: inspektor nadzoru

ja bym tego nie łączyła

3

Odp: inspektor nadzoru

A połączysz rob. bud. w tych budynkach także ?.  Raczej nie - więc inspektor oddzielnie też.

4

Odp: inspektor nadzoru

Nie łączyć.

5

Odp: inspektor nadzoru

Masz dwa wyjścia :
- albo ogłaszasz przetarg na inspektorów nadzoru z podziałem na branże (wtedy budynek czy nie nadzór idzie z umów przetargowych)
- albo na nadzór każdego obiektu zawierasz osobną umowę (wtedy szacujesz każdy nadzór osobno jako oddzielne zadanie) smile

6

Odp: inspektor nadzoru

Jestem za tym aby nie łączyć, ale czy ... nie przyjdzie mądra głowa i nie stwierdzi, że mamy do czynienia z usługami tego samego rodzaju, wymagającymi podobnego zakresu wiedzy fachowej, możliwymi do realizacji przez tego samego wykonawcę. W związku z tym jeżeli pomiędzy tymi usługami zachodzi jeszcze korelacja czasowa, zasadne będzie łączne szacowanie wartości zamówienia na usługi nadzoru inwestorskiego ?

7

Odp: inspektor nadzoru

Moim zdaniem bezpieczniej będzie jeśli nie masz 100% pewności ogłosić przetarg na świadczenie usług nadzoru i podzielić go na części wg branż. Masz wtedy święty spokój - masz inwestycję, realizujesz je na podstawie umowy/umów przetargowej/ych.

8

Odp: inspektor nadzoru

Jak juzż ma być "bezpieczniej" to lepiej zrobić osobno, ale wartość oszacować łącznie.

9

Odp: inspektor nadzoru

RobertR napisał/a:

Jak juzż ma być "bezpieczniej" to lepiej zrobić osobno, ale wartość oszacować łącznie.

Albo i tak smile

10

Odp: inspektor nadzoru

Jak z góry wiadomo, że będą udzielone zamówienia to szacować razem a udzielać wedle potrzeby.