1

Temat: Informacja o odrzuceniu oferty

W art. 89 po nowelizacji uchylony został ust. 2 czyli nie informujemy wykonawcy o odrzuceniu jego oferty. Natmiast informację taką przesyłamy niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej do wykonawców uczestniczacych w postępowaniu (art. 92 ust. 1 pkt 2).
Co w przypadku jeżeli odrzucam wszystkie oferty i unieważniam postępowanie ? Zgodnie z art. 93 ust. 3 informuję wszystkich wykonawców o unieważnieniu postępowania, a co z informacją o odrzuceniu ?
Proszę o opinie na ten temat. Może ktoś już miał taki przypadek, albo czytał coś na ten temat.

2

Odp: Informacja o odrzuceniu oferty

na jednym dokumencie daj info o odrzuceniu ofert: nr oferty,wykonawca,adres,...,......,
na koniec dopisz, że w związku z tym, że przed upływem terminu składania ofert nie wpłynęła do Ciebie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu i jesteś zmuszony unieważnić postępowanie na mocy art.93 ust 1 pkt 1 Pzp.