Temat: umowa na usuwanie odpadów
Potrzebuję pomocy:( Otórz Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska w moim urzędzie musi podpisać umowę (zgodnie z ustawą na podsawie której działa ochrona środowiska) na usuwanie odpadów w razie jakiejś katastrofy. Problem polega na tym, że:
1. umowa będzie podpisana teraz i moze dojść do sytuacji, ze nigdy taka katastrofa się nie wydarzy, ale moze być i tak, ze będzie kilka katastrof ekologicznych i umowa będzie realizowana.
2. umowa nie moze być podpisana po fakcie (nie gdy wystąpi katastrofa) lecz ma być podpisana na zaś, aby było zabezpieczenie na wypadek.
3. umowa ma być podpisana na 3 - 4 lata.
4. Nie można określić wartosci zamówienia, gdyż usuwanie odpadów bardzo różnie się ceni i są to kwoty od 40 tyś. zł do nawet 200 tyś. zł przy wielkiej ilości odpadów. A wiadomo natruy czy przypadków losowych przewidzieć się nie da.
Więc jak zastosować PZP skoro jest tyle niewadomych i czy uważacie, ze taka umowa, która moze nie będzie nigdy zrealizowana ma sens? Mi sie wydaje, że moze lepiej podpisać umowę na czuwanie, a dopiero gdy cos sie wydarzy zawrzeć z firmą umowę na usunięcie tych odpadów. Tylko jak podpisać umowę bez zastosowania PZP?? Mniemać co się wydarzy i zapobiegać przeciwnościom losu??
Hi ciężka sprawa:( moze Wy cos poradzicie??