1

Temat: Zmiana warunków umowy

Ogłosiliśmy przetarg na kursy zawodowe, wykonawca wybrany, zamówienie zrealizowane. No i po realizacji zamówienia okazało się, że na wniosek osoby odpowiedzialnej za realizację umowy w jednym z kursów brały udział trzy osoby, a nie tak jak było w SIWZ i umowie dwie. Potwierdzają to między innymi listy obecności. Co prawda wykonawca się na to zgodził i nie domaga się dopłaty, ale już widzę pana kontrolera, który się do tego przyczepi i pewnie będzie miał rację.  Ma ktoś może pomysł jak to naprawić?

2

Odp: Zmiana warunków umowy

najprościej jako dodatkowe za symboliczną opłatą od Wykonawcy

3

Odp: Zmiana warunków umowy

ja bym zrobił rozpoznanie cenowe na tą jedną osobę 1, uznać jako dodatkowe zamówienie ale ja to jest EFS to już trzeba zastanowić się czy to przejdzie smile

4

Odp: Zmiana warunków umowy

Oczywiście jest to EFS (niestety). Myślę, że jako zamówienie dodatkowe to nie przejdzie.

5

Odp: Zmiana warunków umowy

nie przejdzie do finansowania ale dodatkowe Ty sam zapłacisz dlatego piszę symboliczną aby się zgadzało w papierach