1

Temat: Informacja o ilości ofert

W dniu składania ofert Wykonawca , tuż przed upływem godziny wyznaczonej na złożenie oferty, zapytał sekretarkę "ile jest ofert" a kiedy dowiedział się,  że nie ma żadnej , złożył tę, odpowiednio na tę okoliczność przygotowaną. Domyślam się, że tę droższą.

Czy sekretariat poprawnie się zachował , udzielając odpowiedzi o ilość ofert?

Wydaje mi się, że taką informację najwcześniej podaje się na otwarciu ofert.

2

Odp: Informacja o ilości ofert

Sekretariat nie powinien udzielać takich informacji. Znając życie to złożył droższą ofertę

3

Odp: Informacja o ilości ofert

J.w., trzeba uświadomić osoby pracujące w sekretariacie aby takich informacji nie udzielały.

4

Odp: Informacja o ilości ofert

to też można zabezpieczyć podając kwotę na otwarciu za jaką Ci pasuje to zrobić i jeżeli oferta jest droższa ...

5

Odp: Informacja o ilości ofert

dokładnie, należy uświadomić sekretariat.  Osoby te powinny powołać się na co? na to że nie są upoważnione do podawania tych informacji ?

6

Odp: Informacja o ilości ofert

Wszelkich informacji udziela się na otwarciu ofert, nie przed otwarciem.

7

Odp: Informacja o ilości ofert

Można. Osobami do kontaktu są....zapis w siwz. Wykonawcy też się uczą smile

8

Odp: Informacja o ilości ofert

dzięki smile