1

Temat: ZP 12

Mam pewien problem. W czasie otwarcia ofert w druku ZP 12 wpisaliśmy wszystkich wykonawców, ich ceny itd. W trakcie badania ofert stwierdziliśmy u dwóch wykonawców błędy przy wyliczeniu ceny. Powiadomiliśmy ich. Jeden wyraził zgodę na dokonanie poprawek drugi nie (oferta odrzucona). Pytanie jakie kwoty nalezy wpisać do ogłoszenia o wyborze oferty i protokole czy należy nanieść zmiany w druku ZP 12, którą kwotę należy wpisywać w przypadku gdy wykonawca nie zgodził się na poprawienie.

2

Odp: ZP 12

ZP-12 powinien byc wypełniany podczas otwarcia ofert. A wynik postepowania to juz zupełnie inna sprawa. Kwota z ZP-12 nie zawsze musi sie pokrywać z wynikiem (z uwagi na poprawienie omyłek, itp. ...)

3

Odp: ZP 12

jacek0707 napisał/a:

ZP-12 powinien byc wypełniany podczas otwarcia ofert. A wynik postepowania to juz zupełnie inna sprawa. Kwota z ZP-12 nie zawsze musi sie pokrywać z wynikiem (z uwagi na poprawienie omyłek, itp. ...)

To co napisałeś Tańczący Słoniu jest oczywiste chodzi mi bardziej o przypadek gdy wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłek. W zestawieniach które wysyłam do wykonawców mam wpisywać kwoty poprawione czy z otwarcia. Nadmieniam iż kwota z otwarcia jest najniższaniższa a po poprawce przegrywa. Wykonawca nie zgodził się na poprawkę, ale powiedział że wykona zadanie za cenę z otwarcia.

4

Odp: ZP 12

ZP-12 - ceny z ofert (bez poprawek)
Wynik postępowania - ceny po uwzględnieniu ew. poprawek