1

Temat: błąd zamawiającego

PN poniżej progów  z podziałem na zadania: zadanie nr 1 dostawa drukarek, zadanie nr 2 dostawa xero. W momencie przygotowania dokumentacji było to jedno zadanie, decyzja o podziale zapadła w ostatniej chwili.
W siwz i ogłoszeniu o zamówieniu jest zapis: "zadanie nr 1 dostawa 30 drukarek - szczegółowy opis w załączniku nr 1. Zadanie nr 2 dostawa 20 xero - szczegółowy opis w załączniku nr 2"
Dopiero w czasie otwarcia ofert okazało się, że przez pomyłkę z załącznika nr 1 nie wyrzuciłam opisu xero. Więc wykonawcy składający oferte na zadanie nr 1 wycenili też xera.
Mam więc sytuację, że 20 xero jest w ujęte w dwóch różnych zadaniach co daje razem 40 xero, a zamawiający może kupić tylko 20 szt.
Muszę więc unieważnić zadanie nr 1. Jak myślicie co będzie lepsze art. 93.1.6 - istotna zmiana okoliczności czy art. 93.1.7 - niemożliwa do usunięcia wada?

2

Odp: błąd zamawiającego

Z dwojga złego lepiej 93.1.7

3

Odp: błąd zamawiającego

Adam napisał/a:

Z dwojga złego lepiej 93.1.7

Zgadzam się.



Pozdrawiam,

Adam