Temat: usługi pocztowe
W październiku 2010 roku zawarliśmy umowę na usługi pocztowe, na czas nieokreślony.
Zgodnie z Pzp umowy zawiera się na czas określony. Co w związku z tym co powinniśmy teraz zrobić ??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Szacowanie wartości, kwoty progowe i i tryby udzielania zamówień publicznych → usługi pocztowe
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
W październiku 2010 roku zawarliśmy umowę na usługi pocztowe, na czas nieokreślony.
Zgodnie z Pzp umowy zawiera się na czas określony. Co w związku z tym co powinniśmy teraz zrobić ??
Skoro zawarliście umowę na czas nieoznaczony, to nie rozumiem pytania - co powinniście teraz zrobić. Wypadałoby realizować umowę.
Przy okazji polecam lekturę:
http://blogprawazamowienpublicznych.blogspot.com/2015/02/umowa-zawarta-na-duzej-niz-12-miesiecy.html
sumując wartość poniesionych wydatków na podstawie tej umowy tj. od 2010 do teraz NAPEWNO przekroczyliśmy próg stosowania ustawy i czy kontrola nam tego nie zarzuci ??
Co to była za procedura w 2010 r.?
Umowy zawiera się na czas oznaczony z pewnymi wyłączeniami ale usługi pocztowe wyłączenia nie obejmują, a więc może być kłopot.
poprostu zawarliśmy umowę i tyle, na pewno nie organizowaliśmy postępowania przetargowego.
To super. Proponuję jak najszybciej zrobić z tym porządek. Jak dla mnie nie ma żadnego rozsądnego, ani ekonomicznego uzasadnienia podpisania umowy na czas nieoznaczony, ponieważ ceny usług pocztowych w postępowaniach przetargowych pozwalają niektórym zamawiającym na osiągnięcie znacznych oszczędności, czego przykładem może być pocztowa obsługa rządu.
Witam.
A w jaki sposób oszacować wartość zamówienia przy umowie zawieranej na 9 miesięcy?
Czy również musimy korzystać z nakazu art. 34 ust. 1 pkt 1 i liczyć za 12 miesięcy?
Polecam lekturę art.34.3.2
Czyli art. 34.3.2 również może dotyczyć usług powtarzających się okresowo.
Dotyczy to usług powtarzających się okresowo.
Policzyłam wartość zamówień na okres 9 miesięcy wg dotychczasowej realizacji, ale w związku z tym, że umowa była z Pocztą Pol., to nie było podatku Vat. Czyli netto = brutto.Czy teraz powinnam dodawać wartość podatku do ceny netto? Bo już się zamieszałam....
Szacunek zawsze masz w netto a skoro nie było VAT to kwota netto=brutto.
A w takim razie kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia to będzie też netto=brutto?
No nie, kwota przeznaczona zawsze jest w brutto
Jasna sprawa
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc