Temat: sumowanie zamówień
Napiszcie proszę jakie przyjęliście rozwiązanie odnośnie obliczania wartości zamówienia. U mnie problem pojawił się po zwiększeniu progu do 30 tys. euro. Wcześniej prawie zawsze organizowałam przetarg. Teraz kosztorysy na część robót budowlanych opiewają na kwoty do 30 tys. euro. Jak jednak liczycie wartość przy tzw. powodziówkach i dotacjach z ochrony gruntów rolnych? Już piszę jaśniej:
Załóżmy, że w marcu zrobiłam 1 przetarg na remont drogi X. W lutym złożyliśmy wniosek o dotację z gruntów rolnych na remont drogi Y. 30 kwietnia zostały przydzielone środki i dowiedzieliśmy się, że dostaniemy jakąś kwotę na remont drogi Y. Kosztorys na remont drogi Y jest na 100 tys. zł. Czy teraz mam te zamówienia sumować i ogłosić przetarg, czy raczej kieruję się datą kiedy przyznano mi środki na remont drogi Y i stosuję procedurę do 30 tys. euro?
Jak sądzicie?