1

Temat: kto powinien podpisać umowę?

Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony na "Bankowa obsługa budżetu Gminy  i jej jednostek organizacyjnych".  Czy umowę mogą podpisać poszczególne jednostki organizacyjne (każda z osobna) czy powinna to zrobić Gmina (jedna umowa dla wszystkich)?

2

Odp: kto powinien podpisać umowę?

Najlepiej każda jednostka odrębnie, zawsze zaznaczam to w SIWZ.

3

Odp: kto powinien podpisać umowę?

ale myśmy tego nie zaznaczyli. A jak to jest z ogłoszeniem o udzieleniu zamówienia? Przecież to nie jest zamówienie w częściach. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia mogę ogłosić tylko jedno a w Twoim wypadku Marcel to byłoby ich kilka.

4

Odp: kto powinien podpisać umowę?

Można zrobić jednym postępowaniem w tym ująć jednostki podległe, jak w przypadku zakupu energii elektrycznej, każda jednostka rozlicza się odrębnie i odrębnie podpisuje umowy.

5

Odp: kto powinien podpisać umowę?

Marcel napisał/a:

Najlepiej każda jednostka odrębnie, zawsze zaznaczam to w SIWZ.

Do Marcel - czy każda jednostka zawiera umowę identycznym kształcie jak umowa ogólna?

6

Odp: kto powinien podpisać umowę?

Zazwyczaj dokładnie tak jest.

7

Odp: kto powinien podpisać umowę?

no tak,ale przecież zamawiającym jest gmina, więc dlaczego inne jednostki mają podpisywać umowę? wg mnie przedstawiciel danej jednostki powinien parafować sie na jednej umowie,ale umowa jest podpisana przez gminę-jak głównego wykonawcę.Jednostka jest tylko odbiorcą.

8

Odp: kto powinien podpisać umowę?

W naszym przypadku było umocowanie do przeprowadzenia procedury od danej jednostki, dlatego też umowy podpisywała każda indywidualnie.