1

Temat: Materiały biurowe

Zrobiłam wykaz materiałów biurowych, które zamierzamy zamówić na przyszły rok. Jak zabezpieczacie się na wypadek, gdy trzeba będzie zamówić Materiały, których nie uwzględniono w wykazie do SIWZ? Jakie stosujecie zapisy w umowie? Bo co do zmian ilościowych to nie ma problemu, ale zastanawiam sie, czy można wprowadzić klauzulę co do rodzaju zamówionych materiałów?

2

Odp: Materiały biurowe

Miraa napisał/a:

Jak zabezpieczacie się na wypadek, gdy trzeba będzie zamówić materiały, których nie uwzględniono w wykazie do SIWZ?

Jeśli nie były uwzglednione, to kupuemy je poza umową.

3

Odp: Materiały biurowe

Miraa, nie zalecam wprowadzanie wspomnianych przez Ciebie klauzul ponieważ jak sadzę masz na myśli zamówienia dodatkowe nie przewidziane w zamówieniu podstawowym a możliwe do zamówienia tylko w sytuacji  której zamawiający nie mógł przewidzeć  .Realizacja na podstawie osobnej umowy ale ja starałaby sie raczej bardzo dokładnie zrobić najpierw ten wykaz o którym mówisz. smile