Temat: sprawozdanie
czy umowy, które gmina zawarła na dzierżawę stanowiska handlowego i na najem powierzchni należy wykazać w rocznym sprawozdaniu?? jak uważacie?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Oferty, badanie i ocena ofert → sprawozdanie
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
czy umowy, które gmina zawarła na dzierżawę stanowiska handlowego i na najem powierzchni należy wykazać w rocznym sprawozdaniu?? jak uważacie?
Jak wydatkujecie na ten cel to uwzględniacie.
mam pytanie: umowa zawarta na rok np.kwota z umowy na ten czas to 10.000zł, po pół roku rozwiązanie. jaką mam podać kwotę do sprawozdania? 5 tys, czy tyle na ile faktycznie umowa została zawarta?
Na tyle na ile została zawarta umowa (netto).
dzięki Marcel- a co z wydatkami na
1.okulary korekcyjne dla pracowników
2.odzież roboczą dla sprzątaczki/konserwatora?
nie ujęłam ich, czy prawidłowo?
Hmm...?, to też wydatek.
może źle napisałam...my zwracamy kwotę zakupu np. okularów pracownikowi naszemu,a nie np. optykowi, dlatego tego nie ujęłam.
Myślę że jest ok.
dzięki:)a może jeszcze pokrótce przy okazji wyjaśniłbyś mi jak to jest z tymi delegacjami,opłatami za parking? prowadzący na szkoleniu tak zamieszał, że na koniec stwierdził, żeby wcale nie ujmować:)
Opłaty za szkolenia wliczam.
ok-pomogłeś:)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Oferty, badanie i ocena ofert → sprawozdanie
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc