Temat: Wykazy złożone z ofertą
Jak traktować złożone z ofertą dokumenty (Wykazy osób, polisy itp)?
Stawiałem 3 warunki
- wykaz os,
- wykaz RB
- informacja banku.
Wykonawca do oferty dołączył wykaz osób i wykaz RB które zawierają błędy oraz nie dołączył do oferty inf. z banku.
Jak postąpić z wykonawcą?
1) Wezwać w trybie 26.2 po ustaleniu rankingu do złożenia wszystkich dokumentów?
2) Wezwać w trybie 26.3 do uzupełnienia błędnych wykazów osób i RB oraz w trybie 26.2 do informacji z banku?
3) Wezwać w trybie 26.3 do uzupełnienia wszystkich dokumentów również inf z banku?
Na razie skłaniam się do bramki nr 3, skoro sam zdecydował o przyspieszeniu procedury to oceniam ofertę z wszystkimi jej brakami. Nie będę dzielił procedury wynikającej z art 26.2 na części, czy wręcz umożliwiał wykonawcy złożenia dokumentów 3 razy (raz z ofertą, 2x po 26.2 i 3x po 26.3).
Co wy na to?