Sorry, ale Twoje pytanie jest dla mnie trochę niezrozumiałe. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale jeżeli jedna pozycja kosztorysu nie została wyceniona a taka sama pozycja została wyceniona w innej części kosztorysu, to należy pozycję niewycenioną uzupełnić i wycenić tak jak zrobił to wykonawca w pozycji wycenionej. Zasada ta znajduje zastosowanie w dostawach, usługach i robotach budowlanych.
Zobacz również wyrok z dnia 7 sierpnia 2014 r., KIO 1515/14 - pominięcie wyceny niektórych pozycji można traktować, jak wycenienie danej pozycji w kwocie 0,00 zł, bądź też, że wycena danej pozycji została ujęta w innych wycenionych pozycjach
Niewątpliwym jest, że wypełniony przez wykonawcę kosztorys stanowi dokument o znaczeniu finansowym, służący do czynności skalkulowania kosztów realizacji zadania przez wykonawcę, oraz zaprezentowania ceny oczekiwanej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Nie stanowi wyszczególnienia materiałów i prac, które się na nie składają, gdyż te były podane przez zamawiającego. Niewłaściwe jest utożsamianie pominięcia wyceny danej pozycji kosztorysu z nieobjęciem treścią oświadczenia woli wykonawcy całego przedmiotu zamówienia. Postępowanie o zamówienie publiczne, co do zasady realizuje się poprzez przystąpienie do jednostronnie określonych przez zamawiającego warunków, zaś przedmiot tego zamówienia jest przez zamawiającego narzucony. Wykonawcy mają zazwyczaj tylko swobodę zaoferowania świadczenia w formie odpowiedniej dla danej specyfiki robót. Pominięcie pozycji poprzez jej niewycenienie wprost - oznacza tyle, że wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z jego zakresem opisanym w projekcie budowlanym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przy czym nie będzie się za to należało odrębne wynagrodzenie. Brak jest w takiej sytuacji podstaw do wnioskowania, że niewycenienie pewnych pozycji kosztorysu jest tożsame z oświadczeniem o zamiarze niewykonania pewnych prac wynikających z specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dlatego też, zdaniem Izby pominięcie w tym postępowaniu wyceny niektórych pozycji należy traktować, jak wycenienie danej pozycji w kwocie 0,00 zł, bądź też, że wycena danej pozycji została ujęta w innych wycenionych pozycjach. Podobne stanowiska zajęła Krajowa Izba Odwoławcza w wyrokach: (wskazanie przykładowe) z dnia 15 października 2010 r., KIO 2136/10, z dnia 11 marca 2011 r., KIO 385/11, KIO 386/11, KIO 393/11, KIO 406/11, z dnia 4 marca 2011 r., KIO 333/11, KIO 335/11, z dnia 14 kwietnia 2011 r., KIO 689/11, z dnia 8 maja 2014 r., KIO 793/14.
Krajowa Izba Odwoławcza odnosząc się do zarzutu odwołującego, jakoby w ww. sytuacjach, a szczególnie przy poprawie pozycji kosztorysu poprzez wpisanie wartości 0 nie mamy tutaj do czynienia z omyłką o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz, że w wyniku dokonanych zmian została wytworzona nowa treść oferty, stwierdziła, że stanowisko odwołującego jest niezasadne i uznała, że relatywnie często spotykaną przy robotach budowlanych i wymaganiu w postępowaniu, złożenia kosztorysu opracowanego na podstawie przedmiaru robót, jest pominięcie pewnych pozycji lub kwot, czy podanie kwoty 0 zł wartości jednostkowej. Pominięcia takie następują częstokroć z powodu przeoczenia, skutkiem uwarunkowań technicznych programu kalkulacyjnego wykorzystywanego przez wykonawcę lub ujęcia wartości jednej pozycji w cenie innej pozycji z nią związanej.
Poniżej linki do ciekawego orzecznictwa dotyczącego innych omyłek, być może w przyszłości skorzystasz (wyroki warto skopiować):
https://www.wprzetargach.pl/kategorie/omylki-inne-art-87-ust-2-pkt-3/inne-omylki-polegajace-na-niezgodnosci-oferty-ze-specyfikacja-istotnych-warunkow-zamowienia-niepowodujace-istotnych-zmian-w-tres
https://www.wprzetargach.pl/kategorie/omylki-inne-art-87-ust-2-pkt-3/inne-omylki-polegajace-na-niezgodnosci-oferty-ze-specyfikacja-istotnych-warunkow-zamowienia-niepowodujace-istotnych-zmian-w-tres-1
https://www.wprzetargach.pl/kategorie/omylki-inne-art-87-ust-2-pkt-3