1

Temat: koniec umowy na uslugi telekomunikacyjne

mam problem dotyczący podpisanej umowy na świadczenie usług telefonicznych ...umowa była podpisana bez stosowania ustawy na podstawie art 4 ust 10 lit "c"ale my jesteśmy zamawiającym a nie wykonawcą usług i jeszcze nikt nie zauważył że ta umowa straciła ważność w zeszłym roku a w regulaminie jest zapis że jeśli w określonym terminie przed upływem okresu związania umową abonent nie wyrazi innej dyspozycji umowa staje sie umową na czas nieokreślony.  Co w tym przypadku zrobić? Proszę o pomoc

2

Odp: koniec umowy na uslugi telekomunikacyjne

sato54 napisał/a:

ta umowa straciła ważność w zeszłym roku

sato54 napisał/a:

umowa staje sie umową na czas nieokreślony.

Jeśli stała się umową na czas nieokreślony to obowiązuje nadal, a więc nie straciła ważności.
W chwili jej zawierania umowa nie podlegała PZP, więc można ją było zawrzeć na czas nieokreślony. Myślę że można ją było również zawrzeć tak, jak została zawarta, czyli na czas określony z opcją przedłużenia. W takim razie nie ma powodu do obaw.

3 (edytowany przez sato54 2008-02-05 12:20:28)

Odp: koniec umowy na uslugi telekomunikacyjne

a co z art. nr 4 ust 8 ?? i z art. 4 ust.10 lit c czy można sie powolywać naten artykół

4

Odp: koniec umowy na uslugi telekomunikacyjne

te umowy nie mogły byc zawarte na podst. art. 4.10c a jedynie na podst. 4.8, a co do zawierania umów  na czas nieokreślony to też niebardzo patrz art. 143

5

Odp: koniec umowy na uslugi telekomunikacyjne

Witam!
Zapewne chodzi o umowę z TP...
O ile dobrze pamiętam, to przed wejściem nowelizacji ustawy Pzp, TP SA rozsyłało wszystkim swoim klientom umowy na czas nieokreślony, a wówczas zgodnie z art. 4 pkt. 3 lit. d Pzp zwalniała ze stosowania Pzp. Majowa nowela w 2006r. to zmieniła.
Więc jeśli umowa jest zawarta jeszcze przed tą nowelizacją - to jest OK; jeśli po - to współczuję...
Pozdrawiam!