1

Temat: informacja o wyniku postępowania mailem i pocztą

Mam taki przypadek. Na 20 ofert jeden z wykonawców nie podał maila. Twierdzi że nie ma. Jestem na etapie wysyłania informacji o wyniku postępowania. Czy mogę do 19 wysłać mailem a do tego jednego pocztą ? Oczywiście umowę podpiszę po 10 dniach . Z góry dziękuję za pomoc.

2

Odp: informacja o wyniku postępowania mailem i pocztą

Jak najbardziej tak.

3

Odp: informacja o wyniku postępowania mailem i pocztą

Temat: informacja o wyniku postępowania mailem i pocztą

Mam pytanie jak większość z Was praktykuje wysyłanie informacji o wynikach postępowania.
Jeżeli dopuszczam formę mailową to wystarczy tylko ta forma, czy dodatkowo trzeba wysyłać w tym samym dniu informację również  pocztą tradycyjną do wszystkich ?. Czy tylko pocztą tradycyjną  wysyłam do tego  Wykonawcy, który  nie ma adresu mailowego?

4 (edytowany przez Darek W. 2019-05-30 06:00:30)

Odp: informacja o wyniku postępowania mailem i pocztą

Helena. Maila już każdy ma. A jak nie poda to można znaleźć w ewidencji lub na necie. Praktykujemy tylko e-mail. Jak wyślesz również pocztą, w razie odwołania będzie brany termin 10 dniowy.

5

Odp: informacja o wyniku postępowania mailem i pocztą

Darek W. napisał/a:

Helena. Maila już każdy ma. A jak nie poda to można znaleźć w ewidencji lub na necie. Praktykujemy tylko e-mail. Jak wyślesz również pocztą, w razie odwołania będzie brany termin 10 dniowy.

Absurd, ja zawsze wysłałam e-mailem i od tego terminu liczę 5 dni, a dodatkowo listem poleconym, gdyż postępowanie jest prowadzone w formie pisemnej.

6

Odp: informacja o wyniku postępowania mailem i pocztą

fifi napisał/a:
Darek W. napisał/a:

Helena. Maila już każdy ma. A jak nie poda to można znaleźć w ewidencji lub na necie. Praktykujemy tylko e-mail. Jak wyślesz również pocztą, w razie odwołania będzie brany termin 10 dniowy.

Absurd, ja zawsze wysłałam e-mailem i od tego terminu liczę 5 dni, a dodatkowo listem poleconym, gdyż postępowanie jest prowadzone w formie pisemnej.

To błąd, powszechnie zresztą stosowany. Prowadzenie postępowania w formie pisemnej to jest co innego, niż komunikowanie się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Polecam zapoznanie się -  z uwagą - art. 182.1. Innymi słowy - nie ma potrzeby wysyłania DODATKOWO listem poleconym.....no chyba, że zamawiający nie ma co robić ...