Temat: protokół
Witam. Tryb podstawowy. Dokonałam wyboru oferty. Wykonawca wycofał się z podpisania umowy, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp (nie miałam więcej ofert). Teraz sporządzam protokół ZP-TP i zastanawiam się jak do tego podejść:-)
omijam narazie pkt 23
uzupełniam pkt 24 i 25 protokołu wpisując datę kiedy dokonano wyboru oferty , tak?
następnie uzupełniam pkt 27 i 28 tak czy nie? w pkt 27 jest zapis , cyt: podać zwięzły opis czynności nowych/powtórzonych w wyniku rozstrzygnięcia środków ochrony prawnej albo zaleceń pokontrolnych). U MNIE TAKA SYTUACJA NIE WYSTĄPIŁA.
JAK WY UZUPEŁNIACIE PROTOKÓŁ W TAKIEJ SYTUACJI? DZIĘKUJE Z GÓRY ZA WSZELKIE PODPOWIEDZI:-)