1

Temat: protokół

Witam. Tryb podstawowy. Dokonałam wyboru oferty. Wykonawca wycofał się z podpisania umowy, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp (nie miałam więcej ofert). Teraz sporządzam protokół ZP-TP i zastanawiam się jak do tego podejść:-)

    omijam narazie pkt 23
    uzupełniam pkt 24 i 25 protokołu wpisując datę kiedy dokonano wyboru oferty , tak?
    następnie uzupełniam pkt 27 i 28 tak czy nie? w pkt 27 jest zapis , cyt: podać zwięzły opis czynności nowych/powtórzonych w wyniku rozstrzygnięcia środków ochrony prawnej albo zaleceń pokontrolnych). U MNIE TAKA SYTUACJA NIE WYSTĄPIŁA.

JAK WY UZUPEŁNIACIE PROTOKÓŁ W TAKIEJ SYTUACJI? DZIĘKUJE Z GÓRY ZA WSZELKIE PODPOWIEDZI:-)

2

Odp: protokół

1) coś robisz źle bo protokół do punktu 24 powinien być wypełniony i podpisany przez Komisję przed wysłaniem zawiadomienia o wyborze oferty (oczywiście z pominięciem pkt 23 skoro był wybór).
2) pkt 25 powinien być wypełniony tuż po wysłaniu zawiadomienia o wyborze.
3) pkt 27 i 28 wypełniasz teraz i tu wpisujesz jako czynność nową - unieważnienie.

3

Odp: protokół

ok, dziękuję,
ale pkt 27 i 28 odnosi się do czynności powtórzonych w wyniku środków ochrony prawnej bądź zaleceń pokontrolnych, u mnie taka sytuacja nie występuje.
No ale ok, w sumie to nie mam innego punktu, aby opisać czynności powtórzone, czyli... w tym punkcie tj. w pkt 27 wpisuję, że w wyniku powtórzonych czynności postępowanie zostało unieważnione, tak?




janek_1 napisał/a:

1) coś robisz źle bo protokół do punktu 24 powinien być wypełniony i podpisany przez Komisję przed wysłaniem zawiadomienia o wyborze oferty (oczywiście z pominięciem pkt 23 skoro był wybór).
2) pkt 25 powinien być wypełniony tuż po wysłaniu zawiadomienia o wyborze.
3) pkt 27 i 28 wypełniasz teraz i tu wpisujesz jako czynność nową - unieważnienie.