Temat: Zamówienia dodatkowe
No to ja hurtem przywrócę temat zamówień dodatkowych
I. Czy następująca sytuacja w RB:
1. Robotnicy skuli flizy na jednej ze ścian, a tam GRZYB!
W projekcie, kosztorysie i pozostałej dokumentacji przetargowej nie było ani słowa o odwilgoceniu pomieszczeń... a ma być tam ARCHIWUM! Wilgoć nie do przyjęcia...
2. Robotnicy burzą (zgodnie z projektem) ścianki działowe. A tu różnica poziomów w wylewce... Rzecz na pierwszy rzut oka niezauważalna ale pomieszczenie nie nadaje sie do użytku!
Czy waszym zdaniem kwalifikuje się to jako sytuacja niemożliwa do przewidzenia?
II. Śledząc dotychczasowe wątki
http://www.noweprzetargi.pl/forum/viewtopic.php?id=1551
http://www.noweprzetargi.pl/forum/viewtopic.php?id=1498&p=1
http://www.noweprzetargi.pl/forum/viewtopic.php?id=1207&p=1
oraz wyjaśnień UZP do rocznego sprawozdania
http://www.uzp.gov.pl/zagadnienia-merytoryczne/analizy-systemowe/roczne-sprawozdania-o-udzielonych-zamowieniach-publicznych/
powracają moje wątpliwości:
Zamówienie dodatkowe o wartości poniżej 14000 euro to procedura z art. 67.1.5 czy 4.8?