Temat: Oferta w niewłaściwej kopercie - co zrobić?
Wykonawca nadesłał ofertę pocztą. Zwyczajna koperta z danymi nadawcy i adresata, wewnątrz prawidłowy formularz ofertowy i wymagane SIWZ dokumenty. Zamawiający żądał w SIWZ odpowiedniego oznaczenia kopert z Ofertami (dwóch). Nie mając wiedzy, że koperta zawiera ofertę otworzyliśmy ją przed terminem!!!
Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy ? Prawo zamówień publicznych odrzuca się ofertę, której treść nie odpowiada treści specyfikacji.
Czy brak wymaganego oznakowania kopert można uznać za treść oferty, czy raczej za jej formę?
Uchybienia formalne nie mogą być powodem odrzucenia oferty, skłaniam się raczej do uznania tego "występku" za uchybienie formalne i przyjęcia oferty, ale diabeł tkwi w szczegółach. Będę wdzięczny za Wasze opinie, pozdrawiam.