1

Temat: brak numeru telefonu

W opisie warunków żądałam całodobowej dyspozycyjności pod wskazanym numerem telefonu.
W formularzu ofertowym przygotowalam oświadczenie dla wykonawcy, że zapewnia całodobową dyspozycyjność pod numerem tel.............
no i oczywiście wykonawca mi go tam nie wpisal.. wszystko inne w formularzu pieknie wypelnione, formularz podpisany, telefon kontaktowy napisal..
co z tym zrobic? czy on mi to moze jakos uzupelnic? czy potraktowac to jako inna omylke niepowodujaca istotnych zmian w tresci oferty? i zapytac czy ten sam nuemr co kontaktowy to tez numer calodobowej dyspozycyjnosci? sad(
prosze o pomoc

2

Odp: brak numeru telefonu

Chyba trzeba żądać wyjaśnień.

3

Odp: brak numeru telefonu

na jaki art. się powołać? na art. 26 ust. 4? i zapytać, że w związku z tym, że podpisał formularz ofertowy to zapewnia całodobową dyspozycyjność? i żeby wskazał numer telefonu pod którym tą dyspozycyjność zapewnia?

4

Odp: brak numeru telefonu

Ja bym się powołał na art. 87 ust. 1 i zapytał po prostu, dlaczego nie podał numeru telefonu.

5

Odp: brak numeru telefonu

i wtedy jak on mi to wyjaśni, to uznać, że jest ok? i na tym zakończyć "rozmowy z nim" nie odrzucając oferty?

6

Odp: brak numeru telefonu

wracając jeszcz do mojego pytania- wysyłam do wykonawcy pismo w oparciu o art. 87 ust. 1 i daje mu czas 3 dni na wyjaśnienie czemu nie wpisal w miejscu do tego przeznaczonym numeru telefonu i on mi odpisuje.
Uznaje ze to juz jest wystarczajace, czy moze to jest teraz tak, że powinnam też wystosować do niego pismo, że w oparciu o jego wyjasnienia poprawiam w ofercie inne omyłki (art. 87 ust. 2 pkt. 3) i wyslać do niego takie pismo? i czekac czy w ciagu 3 dni sie na to zgodzi?
czy nie trzeba juz takich rzeczy robic jak on mi wyjasni czemu tego telefonu tam nie wpisal?
baaardzo prosze o pomoc