1

Temat: Sprawozdanie - umowy dodatkowe

Czy w sprawozdaniu rocznym musimy ująć kwoty z umów dodatkowych (jeśli takowe wystąpiły) czy podajemy tylko cenę z umowy podstawowej? Logika wskazuje, że należy podać także dodatkowe, jednak wolę się upewnić.
dzięki

2

Odp: Sprawozdanie - umowy dodatkowe

Czy przez "umow dodatkowych" rozumiesz zamowienia dodakowe w trybie zamowienia z wolnej reki (pow 14 000 euro) ???

3

Odp: Sprawozdanie - umowy dodatkowe

Dzięki za odzew
Małem na myśli art.67 ust.1 pkt 5

4

Odp: Sprawozdanie - umowy dodatkowe

...czyli odrębne zamówienia - podajesz kwoty, kazde z nich z osobna.

5 (edytowany przez sinek 2009-02-26 06:53:57)

Odp: Sprawozdanie - umowy dodatkowe

Dzięki Miras, ale nie bardzo rozumiem, gdzie mam podać te kwoty.
Sprawozdanie robiłem raz w zeszłym roku. Pamiętam , że sumowałem wartości wszystkich postępowań w poszczególnych trybach dla RB, usług i dostaw. W którym miejscu mam więc podać każdą wartość z osobna?

I jescze jedno pytanie. Umowa podstawowa podpisana w 2007r. (tej oczywiście nie ujmuję), ale w ramach robót dodatkowych w 2008r. podpisałem umowę własnie na roboty dodatkowe. Czy ujmuje tę drugą umowę mimo, że dotyczy postępowanie z 2007r.

6

Odp: Sprawozdanie - umowy dodatkowe

sinek napisał/a:

W którym miejscu mam więc podać każdą wartość z osobna?

Każda robota dodatkowa to odrebne zamowienie ( w trybie ZzWR) . Zatem podajesz liczbe poopstępowan oraz sumujesz w wartosc tych postepowan - w rubryce: Zamówienie z wolnej reki. 

sinek napisał/a:

Czy ujmuje tę drugą umowę mimo, że dotyczy postępowanie z 2007r.

Tak.

7

Odp: Sprawozdanie - umowy dodatkowe

Wielkie dzięki. smile