Temat: koperty - data wpłynięcia oferty
Cześć
pytanie może trochę banalne, ale czy przechowujecie koperty z godziną i datą wpłynięcia oferty? A jak nie to w jaki sposób rejestrujecie datę wpłynięcia?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Dokumentowanie zamówień publicznych → koperty - data wpłynięcia oferty
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć
pytanie może trochę banalne, ale czy przechowujecie koperty z godziną i datą wpłynięcia oferty? A jak nie to w jaki sposób rejestrujecie datę wpłynięcia?
My przechowujemy. Dodatkowo w sekretaricie jest lista ofert przyjętych gdzie wpisujemy kto złozył, kiedy (z godziną), w jakiej formie (osobiście,poczta) nazwisko/podpis przyjmującego i ewentualnie podpis osoby, która dostarczyła ofertę. Dodam, że do odbioru ofert są upoważnone 3-4 osoby.
U mnie też są przechowywane ale już listy wpłynięcia nie robię - uważam za zbędne. Oferty przyjmuje sekretariat
Dzięki. A może ta lista to nie jest taki głupi pomysł? A jakby tak sama lista z określeniem daty, godziny wpłynięcia i nazwą firmy a bez kopert? czy ktoś ma coś takiego i jak ewentualna kontrola mogłaby to potraktować?
Ja nie przechowuję kopert uznając to za zbędne zaśmiecanie akt i tak szafy pękają w szwach. a udokumentowaniem jest zapis w protokole (wpłynęły do terminu ...)
czy jeszcze ktoś nie przechowuje kopert?
Widze ze nie chcesz przechowywac kopert - w takim razie smialo: do kosza z nimi (chyba ze stoi na przeciw temu np. instrukcja kancelaryjna w Twojej jednostce).
Ja nie przechowuję kopert uznając to za zbędne zaśmiecanie akt
słusznie
Dzięki za rady i pomysly. pewnie się przerzuce na jakąś listę rejestracyjną i dam sobie spokój z kopertami.
Ja tez nie przechowuję kopert, nie mam też żadnej listy. A wszystkie kontrole, które sprawdzają koperty - dla mnie to śmieszne!!! Nadgorliwość? Nadinterpretacja? Nie wiem jak to ująć...:)
Na kopercie lub opakowaniu powinna być pieczątka z datą wpływu do zamawiającego z godziną przyjęcia oferty , ponadto w kancelarii lub sekretariacie osobny dzienik podawczy wpływu ofert (bardzo ważne przy kontroli) koperty lub opakowania powinny być przechowywane przez zamawiającego. Wyobraźnia kontrolujących nie ma granic....
u mnie kontrola podważyła czynność zamawiającego nie udokumentowania w procedurze wywieszania ogłoszeń o przetargach na tablicy ogłoszeń ponieważ w ogłoszenach nie było cytat "dziurek od szpilek czy czegoś podobnego i takie były czyste " nawet nie pofatygowali się zobaczyć że tablica jest magnetyczna a ile było z powodu tego zarzutu niepotrzebnej pisaniny - a zdaniem kontroli powinno się pisać kiedy ogłoszenie umieszczono i kiedy zdjęto - o bogowie ............... jak postępujecie aby uniknąć powyższego
Na odwrocie ogłoszenia piszę, że bylo wywieszone w dniach. Też słyszałam, że kontrola się przyczepiła bo nie było dziurek po szpilkach w ogłoszeniach, a jak zamawiający powiedział, że wywieszał w koszulkach to kazali pokazać sobie podziurkowane koszulki. Wieć jak mówisz że masz magnetyczną tablicę to nie zostaje ci nic innego jak złapać za szpilkę i dziurkować
może to absurd ale my tak robimy-dziurkujemy ogłoszenie nawet jesli wywieszamy w koszulkazh plus oczywiście adnotacje o wywieszeniu i zdjęciu ogłoszenia
TO JAKIEŚ ŻARTY Z TYM DZIURKOWANIEM ? Mi tylko kazali napisać oświadczenia że ogłoszenia wisiały co i tak przeszło mi z wielkim trudem
Wieć jak mówisz że masz magnetyczną tablicę to nie zostaje ci nic innego jak złapać za szpilkę i dziurkować
Jesli ogloszenie bylo zamieszczone na tablicy magnetycznej to na ogloszeniu, po magnesach, powinny zostać cienie...
może to absurd ale my tak robimy-dziurkujemy ogłoszenie nawet jesli wywieszamy w koszulkazh plus oczywiście adnotacje o wywieszeniu i zdjęciu ogłoszenia
a zdjęcie ogłoszenia na tablicy ogłoszen robicie???
Ludzie, o czym Wy tu piszecie??? Dajcie żyć
Niezły pomysł z tymi zdjęciami. Zaraz pójdę do szefa żaeby pozwolił zakupić mi niezłą lustrzankę do dokumentowania postepowań ( przyda się -wakacje już blisko). Pozdro
Ja też mam tablicę magnetyczną, brak dziurek, ale piszę od kiedy do kiedy były wywieszone, a oferty przyjmowane są w kancelarii i datą przyjęcia. Koperty z datą i godziną wplywu przechowuję "na wszelki wypadek" ))
Ja "na wszelki wypadek" pokazuje kontroli art. 12 ust. 3 i tyle a dalej niech udowadniają
Rozumiem Marko, w sumie to jeszcze nie miałam żadnej kontroli zewnętrznej ... Zazwyczaj jestem trochę nadgorliwa
... Zazwyczaj jestem trochę nadgorliwa
Ja jestem jeszcze troche przerazona tym wszystkim wiec dmucham na zimne, bo u mnie jakas kontrola to praktycznie co roku sie placze
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Dokumentowanie zamówień publicznych → koperty - data wpłynięcia oferty
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc