1

Temat: błąd Zamawiającego

Czy na każdym etapie postepowania (przed zawarciem umowy) Zamawiajacy może stwierdzić że popełnił błąd i naprawić go?

2

Odp: błąd Zamawiającego

dorota26 napisał/a:

Czy na każdym etapie postepowania (przed zawarciem umowy) Zamawiajacy może stwierdzić że popełnił błąd i naprawić go?

A co rozumiesz przez błąd?

3

Odp: błąd Zamawiającego

powiem tak:
napisaliśmy w siwz ze chcemy listwe z dwustopniowym układem filtrującym rozumielismy przez to dwa bezpieczniki
wplynal protest
pytalismy sie prodecenta ale nie odpowiedzial na to pytanie
rozstrzygnelismy protest po naszej stronie uznajac nasze racje
wplynal kolejny protest i odppwiedz producenta ktora stwierdza co to jest ten uklad i definicja ta niezgadza sie z nasza
teraz okazuje sie ze zadna listwa nawet tego protestujacego nie zawiera elementow zgodnych z teoria producenta, chcemy uniewaznic przetarg ale czy mozemy - uznajac ze my zle zinterpretowalismy to pojewcie wiec jest blad

4

Odp: błąd Zamawiającego

Jeżeli przedmiot zamówienia jest nieprecyzyjny to 93.1.7 jak najbardziej trzeba zastosować

5

Odp: błąd Zamawiającego

wiesz Marko bo teraz gdy my uznamy nasz blad czyli niewlasciwie okreslony przedmiot zamówienia (nam wydawalo sie ze wlasciwei ale jak widac inaczej to interpretowalismy niz producent), to znaczy ze wszystkie oferty musimy odrzucic bo nie spełniają postawionych w siwz warunków czyli uniewazniam z art. 93 ust. 1 pkt 1 i 7.
i jeszcze powrot do poczatku czyli na kazdym etapie jak powzielam wiadomosc ze w postepwnaiu wystapil blad moge cofnac sie, zbadac oferty jeszcze raz i powziac nowe rozstrzygniecie?