jak czytać SIWZ, a jak zapisy polis OC? zaznaczam że zamówienie udzielane jest w 4 częściach
Warunkiem udziału w postępowaniu było:
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególnościprzedstawi aktualną polisę (obowiązującą w dniu, w którym upływa termin składania ofert) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia dotyczącej:
a)odpowiedzialności cywilnej deliktowej na wartość co najmniej 1 200 000,00 zł;
b)odpowiedzialności cywilnej kontraktowej na wartość co najmniej 1 200 000,00 zł.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu zażądano "Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności ? dokument aktualny na dzień składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem w jednym egzemplarzu.
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia dla więcej niż
jednej części zakresu Wykonawca przedstawia polisę dla każdego z nich.
Jeżeli wykonawca załączył do oferty polisę na sumę gwarancyjną delikt i kontrakt 8 000 000,00 zł, to czy Waszym zdaniem spełnia warunki czy nie. Jak potraktować zapis pod wykazem dokumentów jeżeli w warunkach nie zaznaczono że dla każdego zakresu musi być polisa o łącznej wartości?