1

Temat: zamówienie wspólne

Czy macie doświadaczenie w udzielaniu wspólnego zamówienia?
Gmina wspólnie ze Spółdzielnią miszkaniową zawarła porozumienie w sprawie wspólnej realizacji projektu (remont ulicy), okreslono procentowy udział każdej ze stron.
Kto jest zamawiajacym? Gmina czy wspólnie?
Jak sporządzic umowe? czy bedzie to 3-stronna umowa?
Czy tez na podst. art. 16 pzp zrobic jeszcze jedno porozumienie lub umowe  i wtedy Gmina wszystko by prowadziała, a w umowie byłby tylko zapis dotyczacy rozliczenia (czyli osobana faktura dla gminy i osobana dla spóldzileni)?
Jak oszacowac wartosc zamwoienia? Wspólnie czy tylko to co gmina?

2

Odp: zamówienie wspólne

Nie rozumiem po co kombinować, nawet bez art. 16 pzp wydaje się oczywiste to co napisane w ust.1, czyli ustalić kto przeprowadzi wszystko. Dziwne że obecne porozumienie tego nie uregulowało. Proponuję sporządzić aneks.
Nie rozumiem kombinowania z fakturowaniem. Moim zdaniem faktura powinna być jedna na zamawiającego, a ten niech rozlicza się ze wspólnikiem, być może też z udziałem faktury.
A szacunek wartości jest na całość zadania, nie dzielić go.

3

Odp: zamówienie wspólne

Dziękuje ;-)))