Temat: Polisa OC
witam
Mam taki oto przypadek.
Termin złożenia oferty: 15.02.2011
Do oferty załączono polisę z datą obowiązywania 01.01.2011 do 01.01.2012 wraz z informajcą ubezpieczyciela potwierdzającej ważność załączonej poliscy OC.
Do oferty nie było załączone potwierdzenie opłacenia polisy (faktura wraz z potwierdzeniem opłacenia) , zamiast tego jest "inny dokument" potwierdzający jej ważność wskazany wyżej.
Zamawiający wezwał nas do uzupełnienia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Czy dokumenty złączone do oferty nie potwierdzają posiadania ważnej polisy ?
W polisie jest określony termin płatności polisy na 08.02.2011 , jednak ona zostanie opłacona 18.02.2011 po zawarciu stosownego aneksu z firmą ubezpieczeniową.
Czy jak dołączę do oferty fakturę VAT, potwierdzenie dokonania płatności z dnia dzisiejszego oraz stosowny aneks przesuwający termin płatności polisy to szanowny Zamawiający się odpuści ?