1

Temat: Termin wykonania zadania

Sytuacja jest taka.
Mam podpisaną umowę z Urzędem Marszałkowskim na dofinansowanie budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Zadanie ma dwa etapy: pierwszy właśnie kończę, reszta zadania ma być zrealizowana w 2013r. Planowałem zimą 2012/2013 ogłosić przetarg z Terminem wykonania wrzesień 2013. Niestety z różnych powodów mój szef chce ogłosić przetarg jeszcze tej zimy (tzn 2011/2012) z takimi Terminami:
- Termin wykonania sieci wodociągowej maj 2012,
- Termin wykonania sieci kanalizacyjnej od marca do września 2013.
Płatność całości po zakończeniu realizacji zadania (ponieważ nie mamy w budżecie 2012 pieniędzy na to zadanie).
Pomijam część finansową zadania (płatność po ponad roku po realizacji zadania) i możliwość wystartowania w przetargu jakiejkolwiek firmy, ale chicałbym wiedzieć, czy:
1) mogę w SIWZ wpisać Termin jednocześnie wpisać dwa Terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji zadania( jeden od podpisania umowy do maja 2012, a drugi od marca do września 2013)?
2) istnieje techniczna możliwość wpisania w ogłoszenie o zamówieniu dwóch Terminów rozpoczęcia i zakończenia zadania?
3) mogę zapisać w SIWZ, że płatność nastąpi po realizacji zarówno sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, czyli w 2013r.

Jeżeli komuś będzie się chciało nad tym zastanowić to będę bardzo dźwięczny.

2

Odp: Termin wykonania zadania

wszystko można tylko będzie przy takich warunkach płatności droższe bo sieć wod. po 16 m-cach no i dwukrotnie plac budowy

3

Odp: Termin wykonania zadania

Co mam wpisać w ogłoszeniu o zmówieniu w kwestii terminu wykonania? Wrzesień 2013?
Poza tym, wiem, że to trudna sprawa, ale ma być zrealizowana sieć wodociągowa w przyszłym roku, a pieniędzy nie ma. I muszę coś wymyślić, żeby wybudować, a nie zapłacić od razu.

4

Odp: Termin wykonania zadania

tak dłuższy termin

5

Odp: Termin wykonania zadania

Tak jest!
Piszcie wszystko uczciwie i wyraźnie (!!!). A terminy traktujcie po prostu jak harmonogram lub coś w tym rodzaju.